• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5

Då var det dags att fortsätta i den här tråden.
    Här samlas vi som var med i den förra tråden men även nya planerare som försöker oss på konsten att göra en liten flicka eller en pojke.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-15 21:36
    TJEJ:
    Miffi
    ljubav
    dojence
    sirendes
    Jennyfer
    Älsklingsadam
    MCH
    Strumpan77
    LukasochViktorsMamma
    minagosebarn

POJKE
    Rödros
    telma64
    Valkyrian1 (Bf 22 Mars)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-19 23:03
    här kan ni se vem som "bakar" tjej eller kille och vilka som plussat :)
    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m50157808.html
    ♥Liam & Oliver♥
  • Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
  • Getingflicka

Hej alla.

Ville bara meddela att min lilla tjej har kommit nu Hjärta På BF+3.

Igår den 4/6 föddes Emmie klockan 10.55. Hon vägde 3360 gr och var 50 cm lång. Allt gick bra och snabbt. Hon var ute på en enda krystvärk!!!!

Hoppas att allt är bra med er alla. Nu ska jag njuta av min underbara familj. Fast tyvärr fick sambon åka till akuten nu med Filip som har krupp som inte vill ge med sej Han var jättehängig, trött och näst intill okontaktbar när dom åkte iväg Jätteläskigt och med alla hormoner i kroppen så blir man ju extra blödig och känslig....

Kram på er.

♥♥Niklas 000519, Hampus 070316, Filip 080715& Liten BF 100601♥♥
  • Valkyrian1
    Getingflicka skrev 2010-06-05 11:40:09 följande:
    Hej alla.

Igår den 4/6 föddes Emmie klockan 10.55. Hon vägde 3360 gr och var 50 cm lång. Allt gick bra och snabbt. Hon var ute på en enda krystvärk!!!!

Hoppas att allt är bra med er alla. Nu ska jag njuta av min underbara familj. Fast tyvärr fick sambon åka till akuten nu med Filip som har krupp som inte vill ge med sej Han var jättehängig, trött och näst intill okontaktbar när dom åkte iväg Jätteläskigt och med alla hormoner i kroppen så blir man ju extra blödig och känslig....

Kram på er.
    ♥♥Niklas 000519, Hampus 070316, Filip 080715& Liten BF 100601♥♥
    Åhh, GRATTISSkrattandeVad skönt att allt gick bra. Hoppas din pojk snart mår bättre// Kram
    Tjejligan -96, -98, -99, -02, -08 och en prins -10
  • lajm
    Hej alla.

Kram på er.
    Grattis till lilla Emmie! Vilket fint namn också! Åh vad roliga nyheter.
    Men jag förstår att det är läskigt med krupp och att man blir orolig.
    Stor kram
  • jessica1979
    Hej alla.

Kram på er.
    Ville ni ha en flicka helst? Gjorde ni nåt speciellt för att försöka få till en tjej?
  • Miffi

Stort grattis getingflickan Hoppas att jag har samma tur och får en flicka

• MammaAmy

Heej...
    här är man helt ny, men tråden känns väldigt "igen kännande" hehe
    själva har vi 2 pojkar. och är nu gravida, för 3 dje gången..och hoppas verkligen på en flicka

=))9

• Miffi
    MammaAmy skrev 2010-06-06 15:29:50 följande:
    Heej...
    här är man helt ny, men tråden känns väldigt "igen kännande" hehe
    själva har vi 2 pojkar. och är nu gravida, för 3 dje gången..och hoppas verkligen på en flicka

=))9
    Välkommen då sitter vi i samma båt Jag har också två pojkar och är nu gravid och hoppas att det blir en flicka nu.
    Vilken vecka är du i?
  • Klaraah

Då måste ju jag skriva också. Har två pojkar och är gravid i vecka 18. Hoppas på en flicka. Vi kommer nog att ta reda på kön på rul om 1,5 vecka. Troligen säger vi inget till andra om att vi tagit reda på könet.

• PåvägMotSyskon

haha då är vi 4? har 2 pojkar & gravid i snart vecka 11 (tisdag ca)

Nån av oss borde ha bra odds till flicka? typ alla utom jag? hehe

ni som har 2 pojkar o e gravida. vilket kön har din killes syskon ( om han har)

min har 3brorsor..

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Bf 4-6/1-2011(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke