• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5

Då var det dags att fortsätta i den här tråden.
    Här samlas vi som var med i den förra tråden men även nya planerare som försöker oss på konsten att göra en liten flicka eller en pojke.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-15 21:36
    TJEJ:
    Miffi
    ljubav
    dojence
    sirendes
    Jennyfer
    Älsklingsadam
    MCH
    Strumpan77
    LukasochViktorsMamma
    minagosebarn

POJKE
    Rödros
    telma64
    Valkyrian1 (Bf 22 Mars)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-19 23:03
    här kan ni se vem som "bakar" tjej eller kille och vilka som plussat :)
    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m50157808.html
    ♥Liam & Oliver♥
  • Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
  • lajm

Vad många som väntar sitt 3e barn nu. Och att ni tror att ni väntar en 3e pojke.
    Jag var också helt säker på att väntade en kille men tänk vad glatt överraskad man kan bli.

Ska alla ni kolla kön på UL? Om dom kan se det vill säga..
    Miffi - Det kanske är en liten tös därinne ändå. VIlket datum var det ni hade för UL?
    MMC - Vi hade också sex dagen före ÄL och vi väntar en tjej - så än finns det hopp

Vi har UL den 21 juni och även om vi vet könet nu ska det ändå bli kul med UL.

• lajm

MCH - Lycka till på Fredag. Keep us posted Håller alla tummar jag har.

• MammaAmy
    Miffi skrev 2010-06-07 14:01:14 följande:
    jag är i v15 och lägntar så till ul 2/7 Hoppas då att det är en lite flicka men jag tror att det blir en pojke.
    Det är ju snart ;)... ja, jag tror också att jag har en liten pojk igen hehe...för att graviditeten är precis likadan som de andra 2 =((((( *snyft*

men men..;)
    önskar dig lycka till...

rättare sagt,
    MYCKET LYCKA
    OCH EN FLICKA!
  • PåvägMotSyskon
    MammaAmy skrev 2010-06-09 13:03:45 följande:
    Det är ju snart ;)... ja, jag tror också att jag har en liten pojk igen hehe...för att graviditeten är precis likadan som de andra 2 =((((( *snyft*

men men..;)
    önskar dig lycka till...

rättare sagt,
    MYCKET LYCKA
    OCH EN FLICKA!
    min graviditete e oxå lika typ som de andra 2 (pojkar)

men ja tänker såhär.
    min syster som har 2 flickor 1pojke, hade olika typ me alla 3, så de har nog ingen betydelse =)
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Bf 4-6/1-2011(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Lilla Fjun

Försöker väl omedvetet intala mig att det blir en pojk så jag inte ska bli besviken på UL.

• MammaAmy
    PåvägMotSyskon skrev 2010-06-09 13:41:26 följande:
    min graviditete e oxå lika typ som de andra 2 (pojkar)

men ja tänker såhär.
    min syster som har 2 flickor 1pojke, hade olika typ me alla 3, så de har nog ingen betydelse =)
    Heheh, då får man lite hopp iaf ;)
    Kram!
  • Miffi
    lajm skrev 2010-06-09 11:29:36 följande:

Vad många som väntar sitt 3e barn nu. Och att ni tror att ni väntar en 3e pojke.
    Jag var också helt säker på att väntade en kille men tänk vad glatt överraskad man kan bli.

Miffi - Det kanske är en liten tös därinne ändå. VIlket datum var det ni hade för UL?
    MMC - Vi hade också sex dagen före ÄL och vi väntar en tjej - så än finns det hopp

Har ul 2/7 men det känns ändå långt borta
  • PåvägMotSyskon
    MammaAmy skrev 2010-06-09 20:38:17 följande:
    Heheh, då får man lite hopp iaf ;)
    Kram!
    *ler* Ja, man får ju det.

Man får tänka logiskt. Det är ju myter de mest, men ändå tror man att de Är så. iaf jag.. så som magformen..

Många säger ju att bär man lågt så väntar man tjej. Men jag har burit Så lågt man bara kan me mina 2 pojkar, å bär lågt nu oxå.. Å min syster bar lågt tror jag, de beror lite på  hur man ser ut säkert.

Jag är inställd på pojke iaf..

Tänk va man läser om detta då?? att folk som har fler pojkar SÅ GÄRNA vill ha tjej.

Men de e inte alls lika mycket om folk som har tjejer men vill ha en pojke? eller har ja fel?
  • PåvägMotSyskon
    Miffi skrev 2010-06-09 20:48:45 följande:
    Har ul 2/7 men det känns ändå långt borta
    det är inte alls långt bort juuu... ja lär få 1mån senare än dig.. Å DE e långt borta =((
  • mmc
    lajm skrev 2010-06-09 11:29:36 följande:

Vad bra! Men nu när jag är gravid känner jag att det spelar inte så stor roll om det är en kille eller tjej, bara den är frisk. Det är huvudsaken!
    När är det dags för er lilla tjej att titta ut?
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke