Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Miffi: Kan tyvärr inte svara då jag inte haft med såna test att göra men ska hålla tummarna för er!!!
Alltså det här med att ha sex visst antal dagar innan, på ÄL elelr efter osv vi har under hela vårt förhållande haft sex MINST en gång om dagen dvs måste ju lyckats pricka ÄL båda gångerna jag blitt gravid men då åxå haft före och efter...
Jag har en av varje... Det får mej att tvivla väldigt och tro mycket på slumpen
Apropå det så gick ag in på karta 5 Idag JIPPI!!! Bara exakt 24 veckor kvar till verkstaden startar! *ironi* Vaddå dödslång tid tills dess!!!
Hoppas jag får maginfluensa och RÅKAR bli gravid innan hahahahaha
Nej nu skojjade jag för det vill jag itne heller! Kunde man inte bara hoppat till augusti lite snabbt? Hoppat över några månader detta året?!
Valkyrian: Lycka till! Hoppas allt går jättebra!! Vi ser fram imot uppdatering!!!
Miffi: GRATTIS!!!!!!! Åh va roligt!!
hihi undrar hur det går för valkyrian?
Om hon ligger med sin lille gosse p magen och njuter nu?
*suck* Vad avundsjuk man blir när man läser här inne!!
En annan var och hämtade ut de sista 3 kartorna piller så lite går man ju framåt iallafall! Fast det inte känns som det direkt!!
Grattis till er alla som bakar bebis just nu och till er som redan fått!!!
Åh snart joinar jag er här!
Börjar näst sista kartan på tisdag!
Miffi: Tack!
Klaraah: Jag har en av varje och vill ha en liten grabb nästa gång om man får önska vilket är helt tillåtet här! Ska iallafall försöka få till det så med de knep som finns.
Har varit en jobbig väntan sen i mars då vi bestämde oss för att sluta när pillrena var slut men nu ser man ju faktiskt slutet på vägen om man säger så!