Inlägg från: skrållan1978 |Visa alla inlägg
  • skrållan1978

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Miffi: jag vet hur det känns=( Du är inte ensam i o känna sådär.  vi är inne på 4 försöket nu o jag har bim om 3 dgr, känns rätt hopplöst  o denna månaden har ja inte ens ett enda symptom på graviditet, inte ens ngn pms??? känns meningslöst att ens testa för jag vet redan nu det kommer att bli neg och så blir mn sådär jätteledsen o sen kommer mensen. Jag hoppas vi alla får + nu, hur länge har ni försökt?

• skrållan1978

kan ha o göra med när ägget fäster, e ju allt mellan 5-10 dgr=)

• skrållan1978

miffi: jag vågar inte heller testa mig, bim-2 idag, e lika bra o vänta o se, har den inte kommit på lördag då är den ju iaf 2 dar sen så dåå blir det ett test, har lite skumma symptom som lika gärna kan vara pms, så jag vågar verkligen inte alls känna efter alls, hade nämligen massa symptom förra mån o då kom ju mensen o jag stod där o var suuperskenis... denna mån har ja best o inte leta symptom o har faktiskt inte haft några förrän i går ja börja känna lite skumma saker, är vråålhungrig heela tiden, yrslig o svidande tuttar=)som sagt, kan liiika gärna vara pms... men jag hoppas o håller tummarna för både dig o mig, och alla andra härinne som kämpar..

• skrållan1978

fyy nu känner jag mig sådär jättebesviken redan, fast jag inte ens nått bim, men e jobbiga dagar nu, i väntan på en mens som man absolut inte vill se.... går på toa o kollar stup i ett. Ena stunden går hoppet om + upp o jag känner mig glad, andra sekunden känner man bara" näää nu kommer mensen när som helst"

Har ju ställt in mig på mens denna månaden, men vet att jag kommer bli grymt ledsen ändå  när den kommer, fyyyy vill bara sova nu o vakna typ på bim+2 UTAN mens o ett plus på testet, tääänk om det kunde bli så.....................

• skrållan1978

hihi ja den här troden är viktig=)

Bim-1 idag o ingen mens äb, inga direkata menstecken o absolut inga gravtecken, tror nog mensen e här i morrn senast...

• skrållan1978

idag har jag bim=)

ingen mensvärk än o känns inte so mens på väg just nu iaf, men mensvärkn har ju kommit o gått lite som den vill denna veckan...=/ har iaf vart uppe o kissat i natt ngt som jag aldrig annars göra, ALDRIG. började i går att ja tyckte ja kissa ofta på dan o när ja i natt var uppe 3 ggr för o kissa då började iaf ett litet hopp tändas hos mig=))) är sjukt hungrig hela tiden o tempen ligger idag på stadiga 37,5. hur går det för er andra??
    Miffi: trist att mensen kom=((

• skrållan1978

rimi: japp lovar meddela såfort jag testat mig=) vet inte om jag vågar testa idag=)))

• skrållan1978

tack miffi=)ja skönt när det blir regelbundet=)

• skrållan1978

tänkte meddela er alla att jag fick +++++++++++++++ nyss=) trodde inte mina ögon=) om allt går bra blir det en oktoberbisse=) har inte fattat det ännu=)

Nummer 7 i magen=)
  • skrållan1978

rimi, japp vad har du får bf??? jag fick 31 oktober=)))

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke