Inlägg från: skrållan1978 |Visa alla inlägg
  • skrållan1978

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Tittut kliniken=) inne i stan=)

• skrållan1978

Låter som ett + tycker jag=) bild+???????

• skrållan1978

Lajm, Förstår du är orolig men det behöver ju inte vara ngt, jag avstod från att göra det testet här då jag VET jag får förhökd risk iom med min ålder(32) valde att istället låta ta det som det kommer, men hade jag gjort testet o fått liknande resultat så hade jag givetvis gått vidare o kollat upp. ÅH du får visa bild sen=) är nyfiken=) kram på dig!!

• skrållan1978

ngn som kan gå in i mitt galleri o kika på 2 ulbilder?? tycker mig se könet mellan bäckenet, men vet inte,

mappen UL 2010=)

• skrållan1978

coola supermamsen, ja det ser ju ut så iaf, o sitter på "rätt" ställe, men man blir osäker=) ngn mer som kan kika,? har lagt in en likannde bild på ett annat barn ja hitta på google i galleriet, mest som en jämförelse, är samma vinkel o det var en pojke=)

• skrållan1978

Jennyfer: tack för "titten"=)man känner sig ju lite som en detektiv just nu=)sen kan  jag tycka att på den bilden dä r ebisen har rumpan i vädret o tar spjärn så borde man sett ngt snoppliknande då den verkligen bresar ut sig så allt blir platt däruppe?? Våra pojkar har vi ju tom sett snorren i profil, som en liten ostbåde som kikar upp=), hoppas men vågar inte tro, trots att selbing skrivit 90% flicka, man e väl bra fånig=)

• skrållan1978

telma=) ja  vi får se, är ju bara 14 dgr tills UL nu, längtar sååå=))) ska bli spännande att få veta vad som gömmer sig därinne=)

• skrållan1978

väntan: inte alls min mensing isf, råkade nog bara missa just nu isf, har svarat dig andra gånger, tac väntan ja vi får se om du gissar rätt=) är såå himlans nyfiken=)

• skrållan1978

hej miffi: ang det där med behåringen så vet jag att jag hade så nu när ja vänta minsta sonen, men jag minns inte alls hur det var med dom andra 5=) Vet bara att behåringen kan öka rejält under graviditeten, helt normalt=)

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke