Inlägg från: Valkyrian1 |Visa alla inlägg
  • Valkyrian1

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Jag hittade oxå denna tråd och en till som Rimi gjort. Men nu är jag här iallefall{#lang_emotions_laughing}. Ska på TillväxtUL på Tis, självklart är jag orolig för att bebben är stor, har bakomliggande historia om stora barn, men sen kan jag inte sluta tänka att OM man skulle våga fråga om de kan se könet. Vet, bara 1 månad kvar, men är såå grymt nyfiken nu{#lang_emotions_dreamer}. Vill veta kön, så man kan shoppa kläder. Trött på neutrala kläder, som jag inte ens behöver köpa, har överfullt i lådan till bebisen redan. Usch, vilka ytliga problem{#lang_emotions_embarassed}. // Kram

Tjejligan -96, -98, -99, -02 & -08. Bf 22/3-10(tjej till?)
  • Valkyrian1

Ang. detta att det inte tar sig, när man redan har barn, har jag faktiskt upplevt. Vi har oxå en himla tur, det har tagit sig på första eller andra försöket, men när vi skulle försöka oss på nr 4 ville det sig inte. 8 Månader höll vi på, och det kan låta lite för er, men för oss var det mycket. Det var frustrerande, oroande och jobbigt. Sen tog det sig till sist, men slutade i missfall i v.11{#lang_emotions_frown}. Slutsatsen jag drog av det var att kroppen helt enkelt var slut och naturen skötte det själv. Sen den gången har det tagit sig på endast första eller andra gången igen....Kroppen är bra konstig och jag kan verkligen förstå eran frustration. Jag håller mina tummarn för att ni snart får erat efterlängtade plus{#lang_emotions_smile}.

• Valkyrian1

Jag ska absolut meddela er när vi vet könet, såklart{#lang_emotions_dreamer}. Men problemet är OM de tänker berätta. Frågade faktiskt sist när jag väntade dotter, men nån suris menade på att nu var det inte det jag var här för....Nej nej, ok!!!! Jag ska absolut fråga dem på Tis om de ser nåt, men får väl känna av personen som ska göra det. Jag menar, vad kan det göra om jag får reda på könet nu???? De tror väl inte att folk göra abort så här sent, herregud!!!! Är det en tös till behöver jag inte shoppa mer, tro mig, vi har MASSOR av rosa plagg och klänningar{#lang_emotions_laughing}, men visar det sig att det är en pojk, ojoj....Då måste jag shoppa(älskar att shoppa{#lang_emotions_embarassed}). Jag menar, så länge bebisen ser ut att må bra där inne, så tycker inte jag att de ska neka mig, men det är jag det{#lang_emotions_yell}.

• Valkyrian1
    telma64 skrev 2010-02-19 15:34:11 följande:
    är du inte nyfiken på om det blivit något eftersom du är på BIM? hade aldrig klarat att hålla mig om jag inte fått min mens på BIM dagen
    Samma här{#lang_emotions_laughing}, men så är jag ju oxå en testmissbrukare{#lang_emotions_dreamer}
  • Valkyrian1
    skrållan1978 skrev 2010-02-19 20:07:00 följande:
    tänkte meddela er alla att jag fick +++++++++++++++ nyss=) trodde inte mina ögon=) om allt går bra blir det en oktoberbisse=) har inte fattat det ännu=)
    Åhh, grattis{#lang_emotions_laughing}
  • Valkyrian1
    Dioraa skrev 2010-02-21 08:57:35 följande:
    Det var inget spökstreck på testet igår  för idag blev det !!
    GRATTIS{#lang_emotions_laughing}
  • Valkyrian1
    lajm skrev 2010-02-21 10:51:35 följande:
    Grattis till plusset Dioraa! Tycker att det är många i den här tråden som blir gravida vilket är härligt! Ska bli kul att följa tråden..
    Ja verkligen. Det var seegt i början med plus, men nu är det riktig fart{#lang_emotions_dreamer}
  • Valkyrian1
    lajm skrev 2010-02-21 20:06:29 följande:
    Jag har också förstått att det kan ta längre tid att bli gravid om man nu försöker baka flicka eftersom man inte har sex direkt vid ÄL. Men hur lång tid tog det för er som nu försöker göra tjej att bli gravida? Och för er som försökte med kille?
    Här tog det på andra försöket till "pojkbaket". Har oxå hört att det tar längre tid.
  • Valkyrian1

Hej på er!!!! Lite ändrade planer, ska på tillväxtUL idag istället. Håll tummarna nu att bebben INTE är för stoor och att de kan/vill se kön{#lang_emotions_dreamer}. Uppdaterar er sen om de såg nåt. Direkt efter UL ska vi till busfabriken, så det blir väl framåt kvällen{#lang_emotions_smile}.// Kram

• Valkyrian1

Skriver lite snabbt innan vi åker till busfabriken. Hon som gjorde såg könet{#lang_emotions_laughing}. Först och främst var bebisen som en 38 veckors bebis. Bebisen vägde ca 3100. så inte såå för stor ännu. Sen såg hon en pung{#lang_emotions_laughing}!!!! Så vi väntar en POJKE. Men man törs ju inte tro 100 % på det.// Kram

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke