Inlägg från: telma64 |Visa alla inlägg
  • telma64

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

hittade er men ni hade glömt 5 an uppe vid överskriften.

Jag har försökt i 1 år nu men det känns tufft att man inte blir gravid någongång, så jag vet hur det är oxå att mensen kommer varje månad och man  blir lika besviken men hoppas ni får ert plus snart..

• telma64

hittade er men ni hade glömt 5 an uppe vid överskriften.

Jag har försökt i 1 år nu men det känns tufft att man inte blir gravid någongång, så jag vet hur det är oxå att mensen kommer varje månad och man  blir lika besviken men hoppas ni får ert plus snart..

• telma64
    Valkyrian1 skrev 2010-02-17 09:55:31 följande:
    Ang. detta att det inte tar sig, när man redan har barn, har jag faktiskt upplevt. Vi har oxå en himla tur, det har tagit sig på första eller andra försöket, men när vi skulle försöka oss på nr 4 ville det sig inte. 8 Månader höll vi på, och det kan låta lite för er, men för oss var det mycket. Det var frustrerande, oroande och jobbigt. Sen tog det sig till sist, men slutade i missfall i v.11. Slutsatsen jag drog av det var att kroppen helt enkelt var slut och naturen skötte det själv. Sen den gången har det tagit sig på endast första eller andra gången igen....Kroppen är bra konstig och jag kan verkligen förstå eran frustration. Jag håller mina tummarn för att ni snart får erat efterlängtade plus.
    eftersom det är en månad kvar så borde du ju kunna se könet om de kör över könet lite sakta, men förstår om du är nyfiken, jag hade frågat efter könet för jag är nyfiken av mig, har inte fått veta könet eftersom min sambo inte vill, hade ju varit kul om du kunde köpa lite blåa kläder innan det är dax

ps lova meddela oss andra om du tar reda på könet..
  • telma64
    skrållan1978 skrev 2010-02-19 13:26:51 följande:
    tack miffi=)ja skönt när det blir regelbundet=)
    är du inte nyfiken på om det blivit något eftersom du är på BIM? hade aldrig klarat att hålla mig om jag inte fått min mens på BIM dagen
  • telma64
    Valkyrian1 skrev 2010-02-22 11:33:40 följande:
    Skriver lite snabbt innan vi åker till busfabriken. Hon som gjorde såg könet. Först och främst var bebisen som en 38 veckors bebis. Bebisen vägde ca 3100. så inte såå för stor ännu. Sen såg hon en pung!!!! Så vi väntar en POJKE. Men man törs ju inte tro 100 % på det.// Kram
    grattis vad härligt, då får du en liten kille i tjejligan, måste väl vara härligt? Grattis än en gång, nu får du ut och shoppa då?

Själv har jag ramlat och slagit i ryggen, så bebisverkstaden ligger på väntan nu jag äter starka tabletter för att kunna överleva dagarna
  • telma64
    Valkyrian1 skrev 2010-02-23 14:20:58 följande:
    För skojs skull gjorde jag ringtestet nyss. Någon som gjort det? I mitt fall pendlande ringen!!!! Vad betyder det???? Kan noll. Vet att det oxå är skrock, men vad annars ska man ängna dagarna åt? :) Idag var jag och köpte pojkkläder. Var vääldigt tveksam först, men insåg att liite törs man ju köpa. Som sagt, går att sälja sen:) Men vilket utbud. Suck. Insåg att jag varit bortskämd med töskläder. Hittade inte alls mycket. Men kanske är begränsat för nyfödda, kanske blir större utbud sen:)// Kram
    en liten fråga, duschade din man innan ni hade sex?
  • telma64

hoppas alla här inne får sina efterlängtade barn med "rätt" kön, om man nu får säga det här utan att någon tar illa vid sig, själv väntar jag på att ryggen ska gå om och att mensen ska komma så jag får min Äl, äter starka tabletter nu så nu är det inte lämpligt att bli gravid eller vara gravid heller för den delen

• telma64

jag har aldrig gjort något test med mina barn, jag fyllde 35 innan första flickan, 36 med andra flickan, båda är friska i dag och busar och leker.men det kanske beror på vilken kommun man tillhör och hur de prioriterar med den kostnaden

• telma64

killen  ska ju INTE duscha innan man har sex om m nasom jag vill ha en pojke, men nu undrar jag vad räknas som nyduschad, med varm pung om man t e x duschar och sen har sex två timmar senare räknas det då som man är nuduschad så det inte finns några pojksppermier då eller måste man ha sex innan man duschar?

• telma64
    Valkyrian1 skrev 2010-02-27 12:00:41 följande:
    Nu vet jag ju inte 100% OM vi lyckats baka pojke, så kanske inte borde svara, men iaf, här så fick mannen "spara" sig, minst i 4 dar. Jag hade läst att det skulle gynna pojksimmarna.
    varför ska du göra ett UL till? är det för att de tror bebben ska bli stor nu sista veckorna eller?

Har du kommit över chocken att du faktiskt får din lille kille till slut härligt väl
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke