Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

Shibby 78 skrev 2011-01-13 18:23:22 följande:
    Tack Lito!

En fråga som jag precis började fundera över:

Om inget ägg överlever så det inte blir någon återföring, räknas det försöket då? (vi har köpt trepacket)
    Är det "vanligt" att alla slutar dela sig och att återföringen inte blir av?
    I mina papper som jag fick från CA igår står det att det räknas som ett halvt försök om man inte kommer till ET
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Shibby 78 skrev 2011-01-13 21:17:45 följande:
    En till fråga bara:

Jag ska ju börja med vaggisarna ikväll. Tar ni dem med exakt 8 timmars mellanrum eller hur har ni tänkt?
    nej de brukar inte jag ta så exakt. Första när jag vaknar och sen den andra mellan 11-15 och sen den sista när jag går och lägger mig 
    ♥♥♥
  • Vädur 78

Mig ringde de oxå vid 10 när vi hade 4 befruktade..... Håller tummarna Shibby

♥♥♥
  • Vädur 78
    majsanna skrev 2011-01-16 09:53:48 följande:
    Snart dags att checka ut och åka till CA. Undrar hur många embryon de har i deras gömmor till oss?
    Lycka till
    ♥♥♥
  • Vädur 78

Amorosa: GRATTIS till ÄP tid Spännande

Lito: Härligt att det börjar närma sig!

Majsanna: grattis till ruvning! Spännande med AHA

Loppanlängtan: Härligt att ni fick ett bra besök på CA Lycka till nu!

Kram kram till ALLA

♥♥♥
  • Vädur 78
    Toppenloppan skrev 2011-01-17 20:09:27 följande:
    Shibby:
    Lycka till imorgon!

TACK för svar alla andra, tänker mest på att det kan bli så att ET krockar med min lillasysters 18-års dag....nåja, hon hajar varför jag kommer sent i så fall. Är det sena tider även på lördag och söndag???

Ska hämta Menopuren på Apoteket imorgon, hoppas få en gul burk. Får annars bära med mig till jobbet och lämna där, fördelar med att vara läkare

Har fixat och trixat massa idag för att inte jobba som en galning innan och efter ÄP och ET...skulle jobba natt både veckan innan och efter, helt ledig den veckan det blir ÄP. Nu tog en kollega min nattvecka EFTER ET så det känns bra. Innan ÄP går lättare, brukar ofta bli att jag jobbar natt just innan ÄP konstigt nog.... Nåja, LÄTTAD och tacksam att hon byter med mig
    Helgen brukar ET var tidigare. Jag hade mitt kl 11 på en söndag
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2011-01-18 08:23:50 följande:
    Shibby: håller tummarna för dig i em att du ska få tillbaks en toppen blastis!

Jag har pratat med distansgyn nu och ska dit på VUL den 27/1, sedan blir väl FET några dagar senare (under v.5) om slemhinnan ser ok ut. Inte så långt borta nu.

Jag har börjat tappa en del hår igen, gjorde det i höstas efter MA och då testade jag b-vitamin, berocca och nåt mer, tyckte det hjälpte men har nu inte ätit något regelbundet på länge. Vet inte om man ska äta nåt sånt nu innan FET, vad tror ni? B-vitamin kan väl inte skada?
    Härligt att det närmar sig
    ♥♥♥
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19