Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

Loppan: Grattis till fin äggskörd

♥♥♥
  • Vädur 78
    amorosa skrev 2011-02-01 08:07:08 följande:
    Loppan: härligt att allt gick bra på plockningen! Kom ju på att du bad mig berätta vilket hotell vi bodde på när vi var uppe, men det glömde jag igen... Skäms Var bodde ni? Har ni gjort blast odling tidigare? Håller tummarna för fin befruktning!

majsanna: förstår din oro. Men skönt att läkarna har koll på läget. Kommer du att gå på fler vul och tester än en normal graviditet?

Lite brunt i trosan idag... Hoppet sjönk till havets botten, känns det som. Jag vet ju att det kan komma blod trots graviditet. Men det är ju så man funkar. Kommer det blod, så tar de negativa tankarna över helt.
    Många får ju brunt och rosa och t.om rött och plussar i alla fall, men vet precis hur du känner för hade känt likadant jag med. Vilken RD är du på??? Håller tummarna och kramar om!
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Toppenloppan skrev 2011-02-01 08:16:26 följande:

Majsanna:
    Hoppas göra som du då, bli gravid på ett av våra 4 Minns inte, hur många av era 4 såg bra ut dag 2???

Amorosa:
    Men vännen....det måste ju vara alldeles för tidigt att blöda av utebliven graviditet redan!! Förstår din panik men ge inte upp hoppet ännu.

Vi har aldrig gjort blastoodling tidigare. Bodde på Hotell Arens som var billigt och jättefint! hade dock tur och hamnade på vån 4 där de precis renoverat, golvet i korridorerna var inte helt klart....Rummet var så himla fräscht, 695:-/natt.

Ligger det nära CA???
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    amorosa skrev 2011-02-01 10:23:56 följande:
    Ni är ju bara för söta allihopa! {#emotions_dlg.flower} Jag vet ju att ni har rätt, men det är så svårt att vara positiv... Jag vägrar räkna ruvningsdagar , men jag har TD på söndag 6 feb.

Loppan: hoppas verkligen vi slipper, men om vi ska upp på fler ÄP så ska jag kolla upp Arens. Vi tog billigast möjligt och bodde på Hotel Formule 1 i Västra Frölunda, men fy fasen vad dåligt vi sov båda två. Så det vill jag nog inte fler gånger.
    ,
    även vaggisarna kan väl göra så man får färgade flytningar
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    amorosa skrev 2011-02-01 13:37:59 följande:
    Kan de?? Det har jag aldrig varit med om förut...
    Har läst det här på fl...... 
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2011-02-02 08:56:47 följande:
    Loppanlängtan: har du fått reda på nåt hur det gått med äggen?

Amorosa: håller tummarna för att allt går bra och att ni får ett fint pluss på söndag!

Cotton: hur mår du?

Vädur: är det snart sprutdags?
    Väntar på mensen...dag 28 idag(brukar ha 27-30 dagar)
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2011-02-02 09:52:51 följande:
    Då hoppas vi att den inte krånglar utan kommer som den brukar så du snart är på gång igen.
    Ja den brukar komma när den ska ...... känner mensvärk så den är nog på g snart
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    cotton skrev 2011-02-02 09:59:53 följande:
    Hello och gomorron!

Allt bra här. Ska på ultraljud imorgon och är väldigt nervös. Min oro har kommit nu, när jag är nära den veckan där Cornlius dog och istället för att slappna av efter vecka 12, har jag börjar oroa mig en del. Jag kämpar mot oron ,men den finns där. Jag hoppas att jag känner mig lugnare imorgon.

Hur mår du Sydney?

Och hur mår alla ruvare? Det var länge sedan det var så mycket aktivitet i tråden för allihop
    Älskade vän denna gång ska allt gå bra men förstår din oro, hoppas du kan få känna lite lugn efter i morgon!
    KRAM KRAM  
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2011-02-02 10:29:14 följande:
    Hej på er

Vädur: Håller tummarna för att mensen ska komma

Cotten: Åh jag förstår det är jobbigt. Men jag hoppas och tror att det ska gå bra.

Sydney: Bra att hålla sig sysselsatt även om det inte är så himla lätt alltid.

Ego: Är V 11 nu ( 10+3). Känner mig gravid och allt men jag är ändå sp himla nervöst att nåt ska va fel. Har inte haft något endaste som tyder påd et. Men det är så hima mycket lättare när det sysn tydligt att man är gravid och ännu bättre när man känner bebis sparka... UL 15/2 men jag vill det ska va NU.
    Är hemma men min sjuka lillatjej och min man är på kurs. Så det har varit några tuffa nätter nu: är helst slut. Både gravidtrött och att inte få sova. PLus min onda rygg...

Kram på er alla
    Hoppas tiden går fort till den 15/2
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Toppenloppan skrev 2011-02-02 11:49:22 följande:

Sydney:
    Igår ringde de ju, vi hade bestämt att de skulle ringa oavsett. Då var det 3 fina befruktade embryon, idag har vi inte hört något alls.....det borde vara positivt. Brukar de ria dag för dag om embryona "dör av" ???

Cotton:
    Hjärta Förstår din oro men det kommer gå bra denna gång!!

Jag tror inte de kollar varje dag när de långtidsodlar, har för mig att de vill störa så lite som möjligt utan de tittar nog först på dag 5
    ♥♥♥
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19