Carlanderskatöserna del 19
Trevlig helg på er allihopa!
Trevlig helg till dig med
hemma från vul. 6 blåsor på ena sidan och den andra sidan står fortfarande still. Väntar på besked från CA
3 st var 16 el över och de andra 3 på 14 så kan tänka mig att det kanske blir en spruta till och ÄP på torsda...... nu ringde de.... ÄP på fredag
Å nu har mannen ringt till CA eftersom jag är lite nojjig inför ÄP. Mådde ju jättedåligt efter mitt sista ÄP i Linköping och fick krampanfall, blodtrycksfall och mådde skit.
Men de ska fixa så det blir precis som förra gången på CA när det gick så bra.... så nu kan jag vara lugn.... och det BÄSTA av allt.... det är Göran som ska göra ÄP..... å vad härligt
sydney: Massa kramar om!
Vädur: Stort lycka till på fredag. Spännande!
cupcake4: Välkommen hit! Tror du kommer bli mycket nöjd med CA. Jag har gått på annan klinik innan och det är som dag och natt, går inte att jämföra. Tycker verkligen de är toppen på CA.
Imorgon är det Ul för mig. Hoppas de hittar några blåsor. Börjar bli nojjig för att jag tar ju bara ynka pynka 75 ie av menopur.. Hoppas Hoppas!
Ja, det är nog bättre med färre. Men 40 !!! oh shit va många! Nä det var inte jag.
Jag hade faktist "bara" 37 :) men det var på ul. På äp fick ut 21.
Va skönt att det är Göran som gör det som du känner dig "trygg" med.
Håller tummarna för att allt kommer gå toppen bra för dig! KRAMAR!!