amorosa skrev 2011-01-06 09:57:03 följande:
Vädur: första gången jag hade menopur så fick jag börja med 112,5. Men då fick jag också spruta i 17 dagar, eftersom inget hände. Höjde dosen hela tiden. Nu börjar jag på 225. Men det är ju jättekonstigt att han ger dig olika besked.... Frustrerande.
FruNaftra: jag har fortfarande inte hört nåt från CA. Måste ringa imorgon. Men då ringer väl alla andra också, så det är väl telefonkön Arne då... Har ännu inte fått mens och inte börjat med sprutorna. Konstigt att mensen inte kommer.
Hej Loppan! Kul att du också hittat hit! Har du haft en bra jul o nyår? Var befinner du dig nu i behandlingen?
Jag har också massor av oöppnade paket vagitorier i kylen. Glömmer inventera innan jag hämtar ut nya... Förhoppningsvis får man lämna tillbaka dem till apoteket inom snar framtid.
Har också fått kanyler till tusen av CA, plus att jag hade kvar från Cura i Malmö, så det har jag verkligen hundratals av! Men bättre för mycket än för lite, eller hur?
Jag kommer vägra börja med 112ie det är ju ändå vi som betalar kalaset..... Ska ringa distanskliniken och höra nästa vecka om de pratat med CA och om han inte ändrat så ringer jag dit själv.....