Lito skrev 2010-12-18 07:01:53 följande:
Ja, vi gör nog allt på CA. Nu känns det bäst att ha en och samma läkare så det inte blir något missförstånd el brist i kommunikation nånstans. Tänkte att jag ev kan göra ul i jkpng om det går annars kör jag till gbg. Hur gjorde ni?
Va arg man blir att de har så dålig koll där! Å dåligt att de skriver fel, utelämnar info osv. Men det är verkligen snurrigt. Det räcker ju och ringa, de har verkligen noll koll. Inget ställe jag rekomenderar. Jag gjorde äp under narkos sist.. Sov i en kvart, super skönt men blev jätte dålig efter! Blev du dålig av allt morfin du fick då?
När jag ringde till CA och ville ha tid där frågade hon varför vi ville byta och då berättade jag i stora drag och då suckade hon och sa att tyvärr är det inte första gången vi hör detta. Det säger rätt mycket tycker jag..
Kram!
Vi valde att göra allt på CA sist. Eftersom de visste att jag svarade bra på gonal f 225 så behövde jag bara åka upp på ett vul under sprutperioden. Nu när vi började med syskonförsök gjorde vi ett FET nu i nov och då gjorde vi allt på CA. Men det lyckade inte och nu måste vi börja om från början med behandling men nu väljer vi att göra vi Jkpg(maya mottagningen, Bo Asplund). Känner att det blir svårare med resorna när man har en liten hemma.
Jag fick ett epilepsi anfall efter ÄP och blodtrycksfall och kräktes och var dålig i rätt många timmar efter. har aldrig mått så dåligt
Läkarna på CA har väl sagt till RMC flera gånger när de behandlat patienter fel och att de måste göra prover och sånt noggrant men de bryr sig inte utan bara fortsätter.... så de är nog ganska vana tyvärr...