Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

Kram kram och håller tummarna för alla som behöver det

♥♥♥
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-12-02 10:51:19 följande:
    Hej på er

Kollen hos gyn idag gick kanon!
    3-skiktig slemhinna på 10 mm och en äggblåsa på 20mm. Så ÄL kommer troligtvis när som helst
    Så nu blir det förhoppningsvis FET nästa vecka.
    Är superglad!!!

KRAM
    Härligt
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Shibby 78 skrev 2010-12-02 11:04:59 följande:
    Hej alla!

Mensen startade ju igår men den kom sent på kvällen och det var bara litegrann. Hade mys med sambon och efter det satte den igång ordentligt.
    Pratade med CA idag och om man skulle börja en behandling nu så skulle det bli väldigt tight med tid. Dom tyckte även att jag skulle vila kroppen en cykel, för att låta den ta igen sig lite. Det låter faktiskt helt ok för mig, så sprutstart blir runt nyår eller början på januari. Även om man vill komma igång så känns det bara som att det skulle bli så stressigt nu och det känns inte bra att köra om kroppen inte är helt 100 %. Sterss brukar ju inte heller ha någon posititv inverkan på kroppen.

Kramar till er!
    Du gör nog rätt i det December månad brukar ju gå fort!!
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-12-04 08:38:10 följande:
    Men jag är på cd19 idag och har normalt sett encykel på 28 dagar. Är rädd att ägget inte ska hinna fästa då ju....
    Inget utslag idag heller? När hade du utslag sist? KRAM
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-12-04 08:50:08 följande:
    Vädur: på förra försöket så hade jag det på cd18...
    Denna borde ju bli senare då så tror att det kommer snart. Testa i em igen
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2010-12-05 07:52:18 följande:
    jag är på RD6 idag och känner INGENTING. Börjar tro att det inte blir nåt redan. Har lite molvärk i samband med proggisarna, annars inget. När jag plussade efter IVF;n hade jag mer molvärk & ont i brösten.
    Bara att vänta en vecka till innan  jag vet hur det blir.
    Jag är mest förkyld så kanske svårt att känna efter också, vet inte.

Idag är det 2 advent och ska på dotterns gympa uppvisning så det blir nog en bra dag!
    Men nu har du gjort FET va?? Tror man känner betydligt mer efter en IVF behandling pga alla hormoner man tagit då. Jag brukar bli väldigt öm i brösten av ägglossningssprutan.
    Håller tummar för dig!
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    majsanna skrev 2010-12-05 17:50:06 följande:
    Min resa som ruvare är troligtvis över. Blod, blod och åter blod. Faan, redan på dag 10...
    Nej Kramar om!
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-12-06 11:33:36 följande:
    FET bokat till lördag 12.30!!!!
    Spännande!

Kram på er
    Tummarna hålls
    ♥♥♥
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19