• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-08-07 09:41:53 följande:
    Sidney : Jag lider med dig, finns inga ord för hur hemsk det är.

Mulan: grattis till  Rul som såg fint ut.

Fiji: Jag vet fortfrande inte hur det ser ut, skall till MVC på ons för inskrivning. Hoppas att det finns något liv kvar där inne .....Jag mår fortfarande illa och är jättetrött men symtomen har minskat. ( kan inte låta bli att tänka på hur det var förra gången när vi förlorade ett barn i magen, då minska symtomen oxå)
    Vad jobbigt!! Kan du inte försöka begära ett VUL till så snart som möjligt? Vilken vecka är du i??
    Kramar!!!
    .?*¨*? VECKA 19 ?*¨*?.
  • Happiness

Sydney: Beklagar å det djupaste. Hoppas du hittar kraften till hösten igen

Mulan: Grattis till lyckat RUL! Kunde du se om det är en pojke eller flicka?

Finns ingen ledig: Wow ska du ha tvillingar? Vad häftigt!

Ego: Allt flyter på bra. Jag mår riktigt illa. Äter Lergigane Comp. var på VUL för 2 veckor sen ovh såg ett hjärta picka. Går snart in i vecka i vecka 9. Kram

• Finns ingen ledig signatur
    mulan skrev 2010-08-07 14:46:38 följande:
    Vad jobbigt!! Kan du inte försöka begära ett VUL till så snart som möjligt? Vilken vecka är du i??
    Kramar!!!
    10+1 idag. Dom skulle göra ett VUL på ons när jag skall skrivas in på MVC, Men även om båda två lever då så kommer jag inte våga hoppas förrän jag gått längre. Vi förlorade vår andra tvilling någon gång mellan v 10+4 och v 12 förra gången   Så just nu väntar jag bara.............
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-08-07 18:51:06 följande:
    10+1 idag. Dom skulle göra ett VUL på ons när jag skall skrivas in på MVC, Men även om båda två lever då så kommer jag inte våga hoppas förrän jag gått längre. Vi förlorade vår andra tvilling någon gång mellan v 10+4 och v 12 förra gången   Så just nu väntar jag bara.............
    Väntan är skitjobbig . Jag hade ju två tidiga MF innan denna graviditeten. Det är först nu efter RUL som jag känner att jag kan njuta av att vara gravid.
    Folk tjatade hela tiden efter NUPP " att nu kan ni ju slappna av" "nu får du inga MF". Dom fattar noll!!!

Jag ska hålla alla tummar och tår på onsdag. Ska be MINI göra detsamma .

Massa kramar
    .?*¨*? VECKA 19 ?*¨*?.
  • sydney

tack för kramarna...

Känns tungt att komma tillbaka till jobbet imorgon efter 4 v semester och inte vara gravid längre.Som tur är hade jag bara berättat för en kollega, annars hade det nog varit värre.

Fick någon blodig flytning härom dan men annars ingen blödning. Hoppas det går fort så skiten kommer ut och man kan börja om igen.Hur tungt det än känns så måste vi ju fortsätta.  hur länge måste man vänta innan man kan göra FET efter MA?

mulan: grattis till lyckat RUL!

<Finns ingen ledig signatur. hoppas  du får göra VUL nästa vecka och att allt ser bra ut,

• mulan
    sydney skrev 2010-08-08 14:30:58 följande:

tack för kramarna...

Känns tungt att komma tillbaka till jobbet imorgon efter 4 v semester och inte vara gravid längre.Som tur är hade jag bara berättat för en kollega, annars hade det nog varit värre.

Fick någon blodig flytning härom dan men annars ingen blödning. Hoppas det går fort så skiten kommer ut och man kan börja om igen.Hur tungt det än känns så måste vi ju fortsätta.  hur länge måste man vänta innan man kan göra FET efter MA?

<Finns ingen ledig signatur. hoppas  du får göra VUL nästa vecka och att allt ser bra ut,

Tack!

Oftast tror jag att du bör vänta 2 menstruationer, dvs MF mensen och en till. Kroppen bör ju vara återställd.
    Efter mitt andra MF blödde jag i 26 dagar. Trodde aldrig det skulle sluta

Kramar!!!!!!!
    .?*¨*? VECKA 19 ?*¨*?.
  • Finns ingen ledig signatur
    sydney skrev 2010-08-08 14:30:58 följande:

tack för kramarna...

Hoppas du snart kommer tillbaka så att du kan få göra en FET.
    Jag börjar oxå jobba imorgon, har inget sagt på jobbet å det syns jättemycket på mig. Så jag tänker jobba hemma denna veckan. så att jag hinner få mit VUL innan i alla får veta............
  • Resande

Finns ingen ledig signatur- det är ju normalt att man känner lite mindre nu när du kommit en bit in i graviditeten eftersom kroppen börjat vänja sig. Håller tummen stenhårt för att allt ska se bra ut i veckan.

Sydney- hoppas mf kommer ut snart så du slipper gå runt och vänta. Stora kramar till dig!

Happiness- jobbigt att må illa men vad skönt att få vara gravid.  

• sydney

Tillbaka på jobbet idag, och kan inte riktigt fokusera på jobbet. Funderade ett tag på att sjukskriva mig några dagar, men ännu jobbigare att bara gå hemma känns det som. Dottern ska iväg med mormor & morfar denna vecka. Får se, kanske får vara borta när blödning börjat, om jag mår sämre då.

Mulan. Det lät tufft med blödning i 26 dagar, det hoppas jag att jag slipper. jag har läkartid på måndag, blir kanske tabletter då.

Nu har jag börjat fundera på FET även om det dröjer ett tag tills jag är där.
    jag har ju 3 ägg i frysen. Hur funkar det, tinar de ett åt gången? kan det bli 3 FET av de jag har eller hur har det varit för er? Har någon här blivit gravid efter FET?

• Vädur 78
    sydney skrev 2010-08-09 09:13:15 följande:
    Tillbaka på jobbet idag, och kan inte riktigt fokusera på jobbet. Funderade ett tag på att sjukskriva mig några dagar, men ännu jobbigare att bara gå hemma känns det som. Dottern ska iväg med mormor & morfar denna vecka. Får se, kanske får vara borta när blödning börjat, om jag mår sämre då.

Mulan. Det lät tufft med blödning i 26 dagar, det hoppas jag att jag slipper. jag har läkartid på måndag, blir kanske tabletter då.

Nu har jag börjat fundera på FET även om det dröjer ett tag tills jag är där.
    jag har ju 3 ägg i frysen. Hur funkar det, tinar de ett åt gången? kan det bli 3 FET av de jag har eller hur har det varit för er? Har någon här blivit gravid efter FET?
    De tinar ett i taget så det kan bli 3 FET om de klarar upptining
    KRAMAR om och hoppas det går bra på jobbet i alla fall 
    Milo 20100502
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19