• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • sydney

Happiness: Vilka underbara nyheter, stort grattis!! Glad Det var ju inte längesen du hade MF så det gick fort.
    Jag håller självklart tummarna att det ska gå vägen för er!

• Happiness

Ännu en dag och ingen blödning i sikte. Man får vara tacksam . Allt gick så fort så jag är inte "psykiskt" gravid än. Tog test idag igen och det visar lite starkare så jag hoppas att det går åt rätt håll. Är på BIM -1 idag. ÄL +13. Kan fortfarande inte fatta det. Har höjt Levaxin dosen nu för att försöka förhindra MF. Det ska inte bli som förra gången. Har fått en tid till MVC redan den 13 juli för att dom ska kolla mina värden.

Ja livet är bra underligt ibland. Tacksam och lycklig just nu! Men självklart inte mot Carlanderska dom måste ju behandla sina patienter som ska genom gå en IVF med hypo på ett adekvat sätt för att minska missfallsrisken och för att optimera chanserna till en graviditet. Synd att patienter måste lida både känslomässigt och ekonomiskt för deras okunskap inom ämnet. Detta är riktat direkt till Carlanderska.

• Finns ingen ledig signatur

Ingen blödning här heller än, men vi får väl se när vi skall göra vul 15/7 om det är något där inne......

• Happiness
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-05 21:12:47 följande:
    Ingen blödning här heller än, men vi får väl se när vi skall göra vul 15/7 om det är något där inne......
    Håller tummarna stenhårt inför ditt VUL. Detta kommer gå jätte bra. Förstår att du rikigt längtar dit.

*********************************MASSOR AV LYCKOKRAMAR FRÅN HAPPY**********************************

Tack för alla fina gratulationer tjejer!
  • ceropegia

STORT GRATTIS Happiness!!!! :)

Lite sommardvala här inne nu när de har semester på CA. Hoppas på massa aktivitet OCH plus efter sommaren :)

Läntar efter Liten i magen! :)

Hej på er, här händer det inte mkt

Jag börjar bli nervös nu, har tid för VUL nästa torsdag. Känner mig jättegravid , har alla symptom man kan ha, å endå så är jag orolig att det inte skall vara nått kvar..........

• mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-08 20:45:40 följande:
    Hej på er, här händer det inte mkt

Jag börjar bli nervös nu, har tid för VUL nästa torsdag. Känner mig jättegravid , har alla symptom man kan ha, å endå så är jag orolig att det inte skall vara nått kvar..........
    Man kan inte låta bli att vara nervös trots att alla säger att man inte ska tänka på det. Att allt kommer gå bra osv.

Vilken vecka är du i??

Kramar och lycka till!
    .?*¨*? VECKA 15 ?*¨*?.

Det är 5+6 idag.......

• mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-08 20:56:47 följande:
    Det är 5+6 idag.......
    Då går du ju in i v 7 i morgon . Grattis!!!
    .?*¨*? VECKA 15 ?*¨*?.

näää, jag går in i v 6   Men tack endå

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19