• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • mulan
    sydney skrev 2010-07-01 08:12:29 följande:
    Ni som har gjort KUB, var har ni gjort det nånstans? Tänkte också göra det senare, får vänta med att boka tid till efter VUL. Jag har sett att mama mia (Carlanderska) har det och funderar på att göra det där. Hallands landsting gör nämligen inte KUB så jag får åka iväg och betala det privat.
    Jag gjorde det på sjukhuset i Värnamo
    .?*¨*?.. ♥ VECKA 14 ♥ ..?*¨*?.
  • Finns ingen ledig signatur

Jag gjorde min KUB på Östra sjukhuset

• Happiness

Vet ni vad!?! Ett mirakel har inträffat. Jag har PLUSSAT!Helt spontant av mig själv. HAha! Vad är oddsen för detta då? Dag 11 i ÄL och dag 20 i cykeln. Bild finns i galleriet!

Jag är helt chockad. Lova nu att ni håller tummarna så jag inte får ett MF till.

• Finns ingen ledig signatur
    Happiness skrev 2010-07-02 19:53:24 följande:
    Vet ni vad!?! Ett mirakel har inträffat. Jag har PLUSSAT!Helt spontant av mig själv. HAha! Vad är oddsen för detta då? Dag 11 i ÄL och dag 20 i cykeln. Bild finns i galleriet!

Jag är helt chockad. Lova nu att ni håller tummarna så jag inte får ett MF till.
    Grattis, hållet tummarna för att det skall gå vägen denna gångenGravidSkrattande
  • Happiness
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-02 20:08:13 följande:
    Grattis, hållet tummarna för att det skall gå vägen denna gångenGravidSkrattande
    Tack vännen för dina tummar! Önskar dig all lycka! Kram
  • Resande

Happiness- grattis! Vad kul att det funkade spontant! Håller så klart tummen för att det ska gå vägen.

• sushikatten

Happiness: Fantastiskt roligt och underbart med mirakel! Det sker och det ger hopp! Supergrattis och kommer att hålla allt det går! Massor av varma kramar! Jag blir helt gråfärdig för det är ju precis man hoppas på! Ännu ett grattis!

• mulan

Grattis grattis grattis!!!!! Lovar och svär att hålla tummarna stenhårt!!!!
    .?*¨*?.. ♥ VECKA 14 ♥ ..?*¨*?.
  • Vädur 78

GRATTIS HÄR OXÅ!!!
    Milo♥ 20100502
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19