• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • sydney

Finns ingen ledig signatur. Grattis! Och till tvillingar, WOW!

Jag var på VUL i tisdags, då såg de en hinnsäck och ett litet embyro. För litet för att se ett hjärta enligt läkaren, men han tyckte det såg ut som en normal graviditet. Fick en ny tid till idag för min egen oro skull. Det hade växt ok enligt läkaren och han kunde se ett jhjärta. Så jag är nöjd så här långt. Mycket kan ju hända fortfarande. Fick en ny tid om 3 veckor, om jag känner att jag behöver gå dit, annars avbokar jag. Ska ringa och boka in KUB också, görs väl runt v.,12. ringde MVC idag och fick tid för inskrivning, blev  3 september. En evighet tills dess, blev så sent för det var svårt med tider.

• mulan
    sydney skrev 2010-07-16 09:24:22 följande:
    Finns ingen ledig signatur. Grattis! Och till tvillingar, WOW!

Jag var på VUL i tisdags, då såg de en hinnsäck och ett litet embyro. För litet för att se ett hjärta enligt läkaren, men han tyckte det såg ut som en normal graviditet. Fick en ny tid till idag för min egen oro skull. Det hade växt ok enligt läkaren och han kunde se ett jhjärta. Så jag är nöjd så här långt. Mycket kan ju hända fortfarande. Fick en ny tid om 3 veckor, om jag känner att jag behöver gå dit, annars avbokar jag. Ska ringa och boka in KUB också, görs väl runt v.,12. ringde MVC idag och fick tid för inskrivning, blev  3 september. En evighet tills dess, blev så sent för det var svårt med tider.
    Grattis!!!!!!!! Underbart!

NUPP/KUB görs mellan v 11 och 14 tror jag det är.
    .?*¨*? VECKA 16 ?*¨*?.
  • calcaneus

Hej!
    Jag har inte orkat mig in på FL på hela sommaren eftersom jag inte kommer överens med sajten. Har inte hunnit läsa igenom historiken än, men grattis till alla barnen! Hoppas nu allt går som det skall!

För egen del har jag just haft mens så det blir väl inte FET denna månad heller utan nästa månadsskifte. Någon som kommer ihåg  när de öppnar efter sommaren på CA? Distansgyn öppnar inte förrän 17:e så det är helt kört. Mitt hopp är att vi kan på göra ett FET utan att ha kollat hos distansgyn "på vinst och förlust" med hänvisning till våran välfyllda frys. Jaja, den som lever får se!
    Just nu är sonen inne i någon fas när han utvecklas i rasande tempo, han pratar och resonerar helt makalöst. Han fungerar som den största morot man kan tänka sig. 

• Vädur 78
    calcaneus skrev 2010-07-23 23:36:00 följande:
    Hej!
    Jag har inte orkat mig in på FL på hela sommaren eftersom jag inte kommer överens med sajten. Har inte hunnit läsa igenom historiken än, men grattis till alla barnen! Hoppas nu allt går som det skall!

För egen del har jag just haft mens så det blir väl inte FET denna månad heller utan nästa månadsskifte. Någon som kommer ihåg  när de öppnar efter sommaren på CA? Distansgyn öppnar inte förrän 17:e så det är helt kört. Mitt hopp är att vi kan på göra ett FET utan att ha kollat hos distansgyn "på vinst och förlust" med hänvisning till våran välfyllda frys. Jaja, den som lever får se!
    Just nu är sonen inne i någon fas när han utvecklas i rasande tempo, han pratar och resonerar helt makalöst. Han fungerar som den största morot man kan tänka sig. 
    De öppnar v 32 igen, förra året öppnade de kl 10 på tisdagen men vet inte hur det är i år
    Milo 20100502
  • mulan
    calcaneus skrev 2010-07-23 23:36:00 följande:
    Hej!

Vår distansgyn brukar tyvärr stänga en vecka före CA och öppna en vecka efter. Typiskt!!!! Men som du säger, med din välfyllda frys kanske man vågar chansa .
    Lycka till!!!!!
    .?*¨*? VECKA 17 ?*¨*?.
  • sydney

jag var på nytt VUL igår och det visade att fostret var dött och hade slutat växa för ett par veckor sen.
    Jag vill bara gråta, vet inte hur jag ska kunna jobba på måndag när semestern är slut. det värsta är nu att jag ska sitta och vänta på att blödningen ska börja... psykiskt knäckande.
    Som det känns nu kommer jag inte orka med någon ny behandling (FET) i höst, men hoppas jag ändrar mig. Mådde så dåligt psykiskt av den förra... 

• calcaneus

Sydney: Mitt största deltagande! Vad fruktansvärt jobbigt att gå och vänta på blödning. Önskar dig styrka.

• Vädur 78
    sydney skrev 2010-08-05 11:27:59 följande:
    jag var på nytt VUL igår och det visade att fostret var dött och hade slutat växa för ett par veckor sen.
    Jag vill bara gråta, vet inte hur jag ska kunna jobba på måndag när semestern är slut. det värsta är nu att jag ska sitta och vänta på att blödningen ska börja... psykiskt knäckande.
    Som det känns nu kommer jag inte orka med någon ny behandling (FET) i höst, men hoppas jag ändrar mig. Mådde så dåligt psykiskt av den förra... 
    Kramar om och lider med dig!
    Milo 20100502
  • Resande

Sydney- beklagar verkligen! Fy vad det är orättvist att man ska behöva kämpa så och sen går det inte hela vägen ändå. Hoppas blödningen kommer fort så du slipper tabletter eller skrapning. Stor kram till dig!

• mulan
    sydney skrev 2010-08-05 11:27:59 följande:
    Åhh nej . Det är en mardröm. Beklagar verkligen. Massa kramar till dig!!!!!!
    .?*¨*? VECKA 19 ?*¨*?.
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19