• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Glittran

Har varit på Liseberg flera gånger i år redan (bor nära). Sambon kan inte åka karusell (åksjuk) så jag har åkt med dottern på ponnykarusellen. Kan inte tänka mig att det skulle påverka bebisen i magen.

• Finns ingen ledig signatur

Imorse började jag morgonen med att blöda......... Har tid för VUL på torsdag så det är väl ingen idé att ringa jouren. Har jag fått MF så kan dom inget göra endå Rynkar på näsan

• Vädur 78
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-13 12:22:23 följande:
    Imorse började jag morgonen med att blöda......... Har tid för VUL på torsdag så det är väl ingen idé att ringa jouren. Har jag fått MF så kan dom inget göra endå Rynkar på näsan
    Håller tummarna för att pyret lever! Blöder du mycket? Kram
    Milo 20100502
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-13 12:22:23 följande:
    Åh nej . Hoppas verkligen att det är falskt larm (vilket är ganska vanligt). Håller tummarna för att blödningen avtagit och att du får se pyret på torsdag med hjärtaktivitet.

Kramar!!!!
    .?*¨*? VECKA 15 ?*¨*?.
    mulan skrev 2010-07-13 12:59:50 följande:
    Åh nej . Hoppas verkligen att det är falskt larm (vilket är ganska vanligt). Håller tummarna för att blödningen avtagit och att du får se pyret på torsdag med hjärtaktivitet.

Kramar!!!!
    Jag blöder inte mkt, men jag har ganska ont i magen...... Jag blödde en del förra gången oxå, då var jag gravid med två ( den ena dog i v 11) Jag hoppas att det är falsklarm, men vi får se på torsdag. Det är inte mycket att göra om jag inte får mer ont.
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-13 16:00:58 följande:
    Jag blöder inte mkt, men jag har ganska ont i magen...... Jag blödde en del förra gången oxå, då var jag gravid med två ( den ena dog i v 11) Jag hoppas att det är falsklarm, men vi får se på torsdag. Det är inte mycket att göra om jag inte får mer ont.
    Jobbigt att vänta till torsdag men som du säger kan dom inte göra så mycket.

Kramar och tummar till dig!!!
    .?*¨*? VECKA 15 ?*¨*?.

Idag var det VUL å två små bönor fanns där inne , än är det långt kvar innan vi kan känna oss säkra. Men jag är gravid, med tvillingar

• Vädur 78
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-15 19:12:44 följande:
    Idag var det VUL å två små bönor fanns där inne , än är det långt kvar innan vi kan känna oss säkra. Men jag är gravid, med tvillingar
    GRATTIS vad roligt!!! Fortsätter hålla tummarna för dig och dina twins
    Milo 20100502
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-15 19:12:44 följande:
    Åhhh GRATTIS vad underbart!!!!!!!!!! Visst det är långt kvar men det är ett stort steg ni tagit idag

Kramar!!!!!!!
    .?*¨*? VECKA 16 ?*¨*?.
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19