• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Finns ingen ledig signatur

Du har ju rätt!! Lite förvirrat.... Jag är ju i vecka 6

• mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-08 21:00:04 följande:
    Du har ju rätt!! Lite förvirrat.... Jag är ju i vecka 6
    Precis du är i vecka 6 . Vecka 7 i morgon!!!!!
    .?*¨*? VECKA 15 ?*¨*?.
  • sydney

Händer inte så mycket i tråden. CA har semester och säkert många som skriver också. Jag jobbar sista dagen inför semestern idag, sen kommer jag nog inte sitta så mycket framför datorn hemma.

Det är inte så lätt det där med veckorna, jag är i v. 5+4 idag, alltså v.6. Börjar bli lite nervös för VUL, ska dit på tisdag.

På onsdag ska vi till Liseberg. Kan jag åka några karuseller eller ska jag ta det lugnt? Får hålla mig till  barnkarusellerna med dottern kanske. Vill ju inte riskera nåt.

• Resande

Sydney jag hade nog inte åkt karusell för att inte riskera något. Better safe than sorry.

• mulan
    sydney skrev 2010-07-09 07:24:54 följande:
    Händer inte så mycket i tråden. CA har semester och säkert många som skriver också. Jag jobbar sista dagen inför semestern idag, sen kommer jag nog inte sitta så mycket framför datorn hemma.

Det är inte så lätt det där med veckorna, jag är i v. 5+4 idag, alltså v.6. Börjar bli lite nervös för VUL, ska dit på tisdag.

På onsdag ska vi till Liseberg. Kan jag åka några karuseller eller ska jag ta det lugnt? Får hålla mig till  barnkarusellerna med dottern kanske. Vill ju inte riskera nåt.
    Alla karuseller typ berg och dalbanan där det är häftiga inbromsningar och byglen trycks mot magen ska man inte åka. Dessutom står det varningsskyltar på de attraktioner som inte är lämpliga som gravid.
    Du får stanna vid chokladhjulen . Och det är väl inte fy skam att vinna en massa godis

synd bara. Jag är en sån som ÄLSKAR Liseberg och åker allt!! Kommer sakna det i år

Lycka till på VUL!!!!
    .?*¨*? VECKA 15 ?*¨*?.
  • sydney

Jag ÄLSKAR också Liseberg. Åker allt utom det som snurrar för mycket (börjar bli gammal). Det är första gången vi är där med dottern, så det blir nog att hänga vid barnkarusellerna. Blir lugnast så, kommer väl att vara hur mycket folk som helst där.

• Happiness

Är glad..har fått det där FET blå plusset på CB nu...så det pumpar ut massor av HCG. Starkare än när jag blev gravid med IVF:n.(bild finns i galleriet) Känns skönt, ett steg till bort från ett MF. Har höjt dosen Levaxin enligt VC läkare. SKa till MVC på tisdag. BF 14 mars.

Jag håller tummarna för oss Finns ingen ledig signatur. När var det du hade BF nu igen? Tror vi ligger ohyggligt nära i tid. Kram

• Finns ingen ledig signatur
    Happiness skrev 2010-07-09 16:45:04 följande:
    Är glad..har fått det där FET blå plusset på CB nu...så det pumpar ut massor av HCG. Starkare än när jag blev gravid med IVF:n.(bild finns i galleriet) Känns skönt, ett steg till bort från ett MF. Har höjt dosen Levaxin enligt VC läkare. SKa till MVC på tisdag. BF 14 mars.

Jag håller tummarna för oss Finns ingen ledig signatur. När var det du hade BF nu igen? Tror vi ligger ohyggligt nära i tid. Kram
    Gott att det verkar fungera för dig.
    SJälv så har jag tid för vul 14/7 ( jobbigt att vänta så länge på besked) Om allt gått vägen och jag är gravid på riktigt så har jag bf 3/3.....
  • Happiness
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-09 16:59:06 följande:
    Gott att det verkar fungera för dig.
    SJälv så har jag tid för vul 14/7 ( jobbigt att vänta så länge på besked) Om allt gått vägen och jag är gravid på riktigt så har jag bf 3/3.....
    Jag tror du har en liten därinne. En riktig liten kämpe och överlevare Denna gången tror jag baske mig att vi är gravida på rikigt. Kram
  • Vädur 78
    Happiness skrev 2010-07-09 16:45:04 följande:

Vad härligt! GRATTIS
    Milo 20100502
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19