• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-06-27 07:54:44 följande:
    Idag hade jag min officiella test dag, å jag testar fortfarande Plus, Jag har inte blött något mer sedan i torsdags.Så kanske , kanske sitter det kvar.......................
    Håller tummarna för att liten bara skräms (fy inte göra så mot mamma och pappa ). Kramar!!!
    sydney skrev 2010-06-27 08:23:07 följande:
    Finns ingen ledig signatur: Grattis till pluss!! Hoppas du slutar blöda och får behålla din lilla plutt.

Jag är på RD 11 idag, tänkte först tjuvtesta imorse men hoppade det, och väntar nog till TD på onsdag om inte mensen kommer före... Jag känner ingenting i brösten längre, har likadan mensvärk som innan mens så vet inte vad jag ska tro. Har även vid ett par tillfällen haft små spottings som innan mens men nu var det någon dag sen sist. Detta är en plågsam väntan.

Sushikatten: verkligen trist att det inte blev något pluss för dig. Nu får ni försöka njuta av sommaren och komma igen efter sommaren. blir det FETdå?
    Håller tummarna för ett fint plus på onsdag!!!!! Kram!
    ceropegia skrev 2010-06-28 10:53:23 följande:
    Idag har jag KUB...nervös! Håll tummarna! :)
    Självklart!!!!!!!!!!! Håller dom stenhårt! (lite svårt att skriva )
    .?*¨*?.. ♥ MINI, ÄLSKADE MINI ♥ ..?*¨*?.
  • Finns ingen ledig signatur
    ceropegia skrev 2010-06-28 10:53:23 följande:
    Idag har jag KUB...nervös! Håll tummarna! :)
    Gick det bra idag?
  • sydney

Nu kan ni släppa tummarna, det gick vägen: jag testade positivt imorse, HURRA! Plus Det kom snabbt ett tydligt streck på CB.
    Ruvardag 13 idag och imorgon på TD blir det ett nytt test och sedan får jag meddela klinikerna. Vet inte hur det funkar nu med VUL och semesterstängningar. Vill inte vänta till efter sommaren... jag svävar på moln idag!!

Ceropegia. Hur gick det igår?

• Vädur 78
    sydney skrev 2010-06-29 07:55:23 följande:
    Nu kan ni släppa tummarna, det gick vägen: jag testade positivt imorse, HURRA! Plus Det kom snabbt ett tydligt streck på CB.
    Ruvardag 13 idag och imorgon på TD blir det ett nytt test och sedan får jag meddela klinikerna. Vet inte hur det funkar nu med VUL och semesterstängningar. Vill inte vänta till efter sommaren... jag svävar på moln idag!!

Grattis! De brukar gå in någon dag på semestern och göra vul ändå på CA! 
    Milo♥ 20100502
    sydney skrev 2010-06-29 07:55:23 följande:

Grattis till plusset.
    Jag fick veta att dom kommer in 15/7 för att göra UL på dom som fått Pluss.......
  • sydney

Finns ingen ledig signatur: Tack för grattis & infon! 15/7 låter lite tidigt för min del. Hur tidigt kan man göra VUL om man ska kunna se nåt? Jag TROR att min distansläkare jobbar fram till 16/7 så då kan jag boka tid hemma i Halmstad istället om han har tid. Ska ringa imorgon och höra.

Jag skall dit den 15.e, tror att jag gjorde det lika tidigt förra gången. Det ultraljudet är bara till för att bekräfta graviditeten och se att det sitter rätt..........Å så mkt kan dom se.

• Vädur 78
    sydney skrev 2010-06-29 15:59:29 följande:
    Finns ingen ledig signatur: Tack för grattis & infon! 15/7 låter lite tidigt för min del. Hur tidigt kan man göra VUL om man ska kunna se nåt? Jag TROR att min distansläkare jobbar fram till 16/7 så då kan jag boka tid hemma i Halmstad istället om han har tid. Ska ringa imorgon och höra.
    Jag gjorde mitt vul i v 6+6 och mycket tidigare ville de inte göra på CA. Gör du på distans så gör du nog vul där oxå
    Milo♥ 20100502
  • Resande

Sydney grattis!

Ceropegia grattis till lyckat Kub! Hoppas du kan börja njuta lite nu (mellan nervositetsanfallen ).  

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19