• icka76

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3

Jösses, har det redan gått 3 månader till!!!
    Här är den nya tråden iallfall

Här är alla som är 30+, barnlösa, och som haft 2 eller fler mf/ma välkomna att hänga på.

Anledningen till att vi inte vill att yngre eller de som redan har barn ska skriva här är dels för att vi som är över 30 även (ofta) har ålderspanik utöver svårigheterna att behålla våra små och dels för att vi utan barn är i en annan sits än er som redan har barn. Med det vill jag absolut inte föringa eran sorg för den är lika stor, men jag hoppas ni förstår hur vi menar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-12 09:28
    Medlemslista
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m47914387.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-08 09:39
    Ny medlemslista
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m49858810.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-11 18:00
    Plustråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m52477196.html

• Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
  • mojutten

Jag fick ett starkt och fint pluss innan vi for på semester och jag tänkte att det kanske skulle gå vägen denna gång. Jag har haft molvärk och tom lite illamående men igår när vi kom hem kom blodet med besked och imorse tog jag ett test och det var svagare igen.
    Jag är tacksam för att vi hann ha vår semester innan det kom, vi behövde båda en paus från allt jobbigt och få ta igen oss.
    Just nu känns det svårt att förstå hur vi ska kunna börja om med allt detta igen men jag antar att om ett par dagar har vi samlat oss nog för att höra av oss till läkaren igen.

Jag är lessen att jag inte har läst i kapp i tråden och säkert missat en massa saker, ni får förlåta mig. 

• SanneS
    Mojutten: Tack så mycket. Känns helt otroligt att få vara glad igen.

Usch vad tråkigt att läsa att du antagligen fått ett mf igen. (dock är jag ett bevis på att blödningar inte behöver innebära mf varje gång) Stor kram till dig och hoppas att ni hittar styrka och ork hos varandra. Vad skönt att ni hann komma iväg på en semester tillsammans. Hoppas att det trots blod kan ha gått bra och att ni orkar kämpa vidare.
    *kram*
  • LuPeRo
    mojutten: Jag beklagar med hela mitt hjärta allt ni fått gå igenom
    Skickar en massa stora kramar ♥
    (dom kanske inte hjälper men jag hoppas du iallafall känner stödet)
    Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.
  • mojutten

Tack för all omtanke, det är skönt att veta att ni finns och att ni förstår.
    Är det någon av er som har provat pregnyl eller prednisolon?

• Massamys

Mojutten: Stor kram! Vad tråkigt....
    Jag står på pregnyl just nu. Om det fungerar vet jag inte än på ett par veckor men jag hoppas verkligen det!

• SanneS

Mojutten: Jag har inte provat vare sig pregnyl eller prednisolon så jag har ingen info att ge.

Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3