MaMaS skrev 2010-04-29 16:18:12 följande:
Nä, känner ingen större skillnad. Tyckte innan att jag kände mig lite piggare, men nu är jag trött igen Har ju inte ätit dom så länge så kanske tar lite längre tid innan man märker nån skillnade, eftersom mitt värde inte var helt åt skogen. Jag hann äta pergo innan denna mån, men nästa mån blir det pergo + levaxin. Sen får jag väl fråga om jag ska fortsätta med pergo under sommaren eller om de säger att funkar inte 3 kurer så ingen idé att fortsätta. Har de sagt något till dig om det? Har dom ringt? Hur gick det?
ja, det är ju svårt att veta vad det är som påverkar ens pigghet liksom... vi får hoppas att blodprovet visar på resultat och att det kan hjälpa er på vägen.
de ringde precis. en jättegullig läkare som lyssnade på mig när jag förklarade att jag tyckte att ÄL kändes mindre vilket inte kändes bra. hon sa att om jag hade varit hennes patient så hade hon sagt att de skulle skicka remiss så hon skulle be min läkare att göra det. håller tummarna att jag får hem ett brev snart om att de mottagit min remiss.
jag frågade om hon tyckte att jag skulle äta pergo ytterligare en månad men hon tyckte inte det eftersom jag upplevde att det gick åt fel håll och det kunde vara så. så nu kör vi på naturligt under sommaren. hon sa också att de inte gjorde IVF på par som var oförklarligt barnlösa förrän efter 2 år. det har inte jag hört förut. men till hösten har det ju gått två år så då är det ju ingen fara ändå...