Macpau skrev 2010-04-27 18:01:26 följande:
Åh vad spännande!! Försår att du är nervös, men skönt att du inte verkar ha några större biverkningar att tala om? Tog ett gravtest idag-negativt så klart. Annars är allt toppen .
Ja men nu börjar det kännas mer och mer. Höll på och bar stenar igår och då kände jag hur det spände i magen. Nu känner jag hela tiden, mest när jag sitter. Men det är skönt, då vet man att det händer nått.
Åh vad trist med dessa minus, man hoppas ju så in i det sista att det ska ta sig. Själv har det varit obefintligt med sex sedan vi var på första besöket på SU, vi har liksom gett upp naturligt och lagt allt i händerna på SU. Lite trist att det ska vara så men får hoppas att lusten kommer tillbaka..
Liffan skrev 2010-04-27 19:17:21 följande:
Jävla ensamma minussträck! när väntar du mens? jag inväntar min imorgon tror jag, men man vet ju aldrig med pergon... men då har det ju iaf gått 30 dagar och då är det lika många som förra gången med pergo. den här gången har jag haft om möjligt ännu mindre biverkningar så jag ska verkligen inte klaga. härligt dag! nu blir det middag, sen en promenad. vi har stegtävling på jobbet och jag siktar högt! kram
Då håller jag tummarna att det dyker upp ett plus, eller du har kanske inte tänkt testa? Vore ju super om du slapp ivf!
Kram! Nu ska jag gå och ta blodprov igen, känns som jag springer ner vårdcentralen här..