Mammor i Borås
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Nu till veckan på eftermiddagen passar oss jättebra
Häärligt! Ska vi bestämma en dag och se hur många det är som hänger på?
Ja gör det jag är dålig på att förslå men alla dagar efter 15 passar oss bra för Vilda går på dagis till 14.15
Okej, låt oss säga måndag så får vi se vilka som hänger på!
Måndag vid tre på kristinebergs öppna förskola, då är det inget babycafé eller liknande och det är öppet till 16.30
Hej igen! Vi har varit sjuka o är fortfarande, men nästa gång hänger vi med!! :)
Hej!
Samma här. Träffas gärna över fika...hör av er den som vill fördriva lite tid =)
Puffar upp denna tråden och hoppas att andra fortfarande är intresserade av att ses. :)
Hej SJosefine!
Jag är en ensamstående mamma med en son på snart 6 år. Jag och Jespers pappa har delad vårdnad så han är hos mig varannan vecka. Jag går oxå bara hemma på dagarna. Skulle vara kul att lära känna fler mammor i Borås. Hör av dig så tar vi en fika nån dag!
Kram Kim
Hej Ningijala!
Jag heter Kim och är en ensamstående mamma med en son på snart 6 år som heter Jesper. Jag pch Jespers pappa separerade när Jesper var 1½ år så vi har delad vårdnad och han är hos mig varannan vecka. Jag går oxå bara hemma på dagarna, vore kul att träffa lite nytt folk. Intresserad? Vi kunde ju ta en fika på stan? Mvh Kim
Mellody! Träffas gärma över en fika om du vill?? I Borås?
Jag missförstod nog detta lite, svarat på flera inlägg men lägger nu in ett eget!
Jag är en ensamstående mamma på 27 år från Borås. Har sonen Jesper på snart 6 år. Har honom varannan vecka, Söndag till Söndag. Detta är ju väldigt tråkigt då jag när jag valde att bli förälder ville vara mamma på heltid men nu är det som det är. Jag vill träffa och prata med andra föräldrar i Borås. Par, ensamstående pappor, ensamstående mammor, spelar ingen roll vilket. Spelar heller ingen roll vilken ålder det är på barnen eller barnet. Visst vore det kul att träffa lekkompisar till Jesper så man kan åka till Leos lekland, badhuset, djurparken osv men barnen kan vara i vilken ålder som helst.
Hör gärna av er till mig här på familjeliv.
Kram Kim
Btw..jag går hemma hela dagarna så jag kan träffas, prata när som helst! Kram
Tråden verkar död...eller har jag fel??
den verkar totalt stenöd :P