• SJosefine

Mammor i Borås

Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.

Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)

• Svar på tråden Mammor i Borås
  • Rocktroll
    marie björkefjord skrev 2010-04-18 20:30:14 följande:
    Trevligt att det finns en tråd i borås :) jag har läst lite, jag känner typ ingen som har barn vore kul att umgås med lite andra mammor och barn. Jag följer gärna med till kristinebergs öppna förskola någon dag :) om man får.
    Välkommen! det finns en tråd men vi är inte så jätteaktiva :P finns några barn barn i din ålder med (kring 6 mån). Jag funderar på kristineberg i veckan kanske kan få ihop ett gäng om vi har tur {#lang_emotions_smile}
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • marie björkefjord

Hemmahossofi

Hej :) Jag på göta i borås vart bor du ?
    ok, har du varit där på öppna förskolan någon gång?
    Jag har inte varit där ännu.

Rocktroll 

hejsan oki :) .. jag föjer gärna med :) hur gammal är ditt barn?
    känns kul att träffa lite som har barn i samma ålder men även yngre
    och äldre :)
    Är ni många som träffas??

• HemmaHosSofi
    marie björkefjord skrev 2010-04-18 21:46:12 följande:
    Hemmahossofi Hej :) Jag på göta i borås vart bor du ?ok, har du varit där på öppna förskolan någon gång? Jag har inte varit där ännu. Rocktroll hejsan oki :) .. jag föjer gärna med :) hur gammal är ditt barn?känns kul att träffa lite som har barn i samma ålder men även yngreoch äldre :)Är ni många som träffas??
    Jag bor vid Ramnasjön. Nej har inte varit där, då byttorp ligger närmare så det har blev naturligt att vara där. Skall väl snart ut och roa lillkillen på babysång Han får bli lite stabilare i nacken först bara.
    Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
  • marie björkefjord

åh vad mysigt att bo där, jag brukar prominera ditt bort och gå några varv så fint :)
    såg att du nästa nyss fått en liten kille grattis :) han var jätte söt.
    babysång låter kul :).
    Har nyss börjat med babysim men lillan har varit sjuk så
    det har  bara blivit en gång men det var roligt, har också funderat på babysång .

• HemmaHosSofi
    marie björkefjord skrev 2010-04-18 22:04:19 följande:
    åh vad mysigt att bo där, jag brukar prominera ditt bort och gå några varv så fint :)såg att du nästa nyss fått en liten kille grattis :) han var jätte söt. babysång låter kul :). Har nyss börjat med babysim men lillan har varit sjuk sådet har  bara blivit en gång men det var roligt, har också funderat på babysång .
    Ja det börjar bli fint här borta nu när våren är påväg Plockade vitsippor med dottern igår. Tack, ja för dryga 2mån tittade en liten lillebror ut.
    Mysigt med babysim, gick aldrig på det med dottern då hon hade/har en hel del eksem, och det verkar tyvärr som lillkillen också kommer få det. Så bad så sällan som möjligt gäller här tyvärr.
  • Rocktroll

marie: Vilda blir 1 år på söndag så inte såååå mycket äldre än din :) vi är några stycken som träffats någon gång men de flesta verkar ha fallit bort :P HemmaHosSofie: Bo vid sjön lät ju inte helt fel :) Jag har kanalutsikt räknas det? HAHA!

• HemmaHosSofi

Absolut räknas det!
    Härligt att se fler som är morgonpigga. Vi var uppe kl06 idag, så dottern sitter redo för fsk och mamma har fått på sig träningkläderna och skall ut på powerwalk med när hon är lämnad. Ser ut att bli en jättefin dag! 

• Rocktroll

Ja jag är är alltid uppe tidigt men Vilda och sambon sover än {#lang_emotions_tongue_out} sjusovare! ska komma en elektriker när som helst så tyckte det var bättre om jag slapp springa upp i täcke eller morgonrock runt mig {#lang_emotions_sealed} ser ut att bli en toppendag!

Svar på tråden Mammor i Borås