Mammor i Borås
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Hej Marie! Vart bor du i Borås?
Finns säkert någon som går till kristineberg här i tråden (jag kommer inte göra det på ett tag)
Hemmahossofi
Hej :) Jag på göta i borås vart bor du ?
ok, har du varit där på öppna förskolan någon gång?
Jag har inte varit där ännu.
Rocktroll
hejsan oki :) .. jag föjer gärna med :) hur gammal är ditt barn?
känns kul att träffa lite som har barn i samma ålder men även yngre
och äldre :)
Är ni många som träffas??
åh vad mysigt att bo där, jag brukar prominera ditt bort och gå några varv så fint :)
såg att du nästa nyss fått en liten kille grattis :) han var jätte söt.
babysång låter kul :).
Har nyss börjat med babysim men lillan har varit sjuk så
det har bara blivit en gång men det var roligt, har också funderat på babysång .
marie: Vilda blir 1 år på söndag så inte såååå mycket äldre än din :) vi är några stycken som träffats någon gång men de flesta verkar ha fallit bort :P HemmaHosSofie: Bo vid sjön lät ju inte helt fel :) Jag har kanalutsikt räknas det? HAHA!
Absolut räknas det!
Härligt att se fler som är morgonpigga. Vi var uppe kl06 idag, så dottern sitter redo för fsk och mamma har fått på sig träningkläderna och skall ut på powerwalk med när hon är lämnad. Ser ut att bli en jättefin dag!
Ja jag är är alltid uppe tidigt men Vilda och sambon sover än sjusovare! ska komma en elektriker när som helst så tyckte det var bättre om jag slapp springa upp i täcke eller morgonrock runt mig
ser ut att bli en toppendag!
Hehe nej det kanske inte är så kul att öppna med täcktet runt sig. Kaffet är slut, dags att ge sig ut!