Mammor i Borås
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Nästa vecka är inte vi där, då ska vi ut i naturen med mammagruppen :P Oj, men jag tycker VIlda ser väldigt sund ut.. Filippa vägde 8190 nu på sin 6månaderskontroll och var 67 lång.
Ingen som är aktiv i tråden längre??
Blir tokig av att bara gå hemma här, har en liten tjej på 4½ månad :)
Hej alla, verkar inte som om någon skriver här mer.. hihi.. ja har haft fullt upp i sommar.. jisses vad fort tiden går.. nu är lilleman snart 1 år.. eller ja, det är några månader kvar men ändå.. tiden går alldeles för fort.. någon som är sugen på att ses eller har ni alla börjat jobba?
Vi är fortfarande hemma och kan absolut tänka oss att vara med på en ihopsammling!
Tänkte ta en sväng till öppna förskolan på kristineberg en dag
Hej jag är kvar Vilda har precis skolats in på dagis men hon är bara 15 timmars barn så vi har massor av tid att hitta på något. Börjar bli tokig här hemma för all ledig tid går ju inte åt till att leta jobb och nu är ju inte ens lillan hemma med mig.
Ja men Kristineberg låter bra, ska vi bestämma en dag? När är Vilda hemma så ni kan följa med? Eftermiddagar passar oss bäst, eller tidigt, typ runt 9..=)
Eftermiddag passar oss bäst med, och kristineberg låter bra hon går på dagis tills 14.15 denna veckan tis & tors och nästa vecka mån,tors,fre
Vårat internet har varit stendött en vecka nu :/
Men nu är jag tillbaka ytterligare en gång.
Ses denna veckan som kommer kanske? Eftermiddagar tycker jag låter utmärkt! Jag och Edgar har nog tid alla vardagar efter 15.