• SJosefine

Mammor i Borås

Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.

Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)

• Svar på tråden Mammor i Borås
  • Rocktroll
    HemmaHosSofi skrev 2010-04-19 08:21:09 följande:
    Hehe nej det kanske inte är så kul att öppna med täcktet runt sig. Kaffet är slut, dags att ge sig ut!
    Jag ska också ge mig ut snart...men för shopping haha {#lang_emotions_sealed} känns som en "sån" dag.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • HemmaHosSofi
    Rocktroll skrev 2010-04-19 08:43:38 följande:
    Jag ska också ge mig ut snart...men för shopping haha  känns som en "sån" dag.
    Är det inte alltid sådana dagar?? Hittade du något kul?
    Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
  • HemmaHosSofi
    marie björkefjord skrev 2010-04-18 22:04:19 följande:
    åh vad mysigt att bo där, jag brukar prominera ditt bort och gå några varv så fint :)
    Du gick möjligtvis inte här borta imorses?
  • Rocktroll
    HemmaHosSofi skrev 2010-04-19 19:12:59 följande:
    Blev ingen shopping för märkte att skattkammaren var stängd idag..dom har ju 50 % på katvig och en del pre spring så imorgon ska vi och handla ränder {#lang_emotions_sealed}
  • HemmaHosSofi
    Rocktroll skrev 2010-04-19 19:32:59 följande:
    Blev ingen shopping för märkte att skattkammaren var stängd idag..dom har ju 50 % på katvig och en del pre spring så imorgon ska vi och handla ränder
    Jag var där förra veckan och inhandlade en robotsuit till Love. Har inga "måste ha plagg" kvar, och dom printen jag kunnat tänkt mig hade hon tyvärr inte (finaste karusellhäst klänningen bl a)
    Hade hon stängt idag? Dessa öppettider skulle det vara vecka 16, mån 10-14, tis-tor 10-17, fre 10-18, lör 10-13.

*Fiffilurar på om jag kan trycka ner min lillknubbis i ränderna* Dom är ju såå fina!
  • Rocktroll
    HemmaHosSofi skrev 2010-04-19 21:44:57 följande:
    Jag var där förra veckan och inhandlade en robotsuit till Love. Har inga "måste ha plagg" kvar, och dom printen jag kunnat tänkt mig hade hon tyvärr inte (finaste karusellhäst klänningen bl a) Hade hon stängt idag? Dessa öppettider skulle det vara vecka 16, mån 10-14, tis-tor 10-17, fre 10-18, lör 10-13.*Fiffilurar på om jag kan trycka ner min lillknubbis i ränderna* Dom är ju såå fina!
    Åh jag som läste fel var ju öppet :) men men...ska snart ner och fynda bor ju så nära så det är praktiskt. Jag har MASSOR av molo jag inte köpt för jag har haft fullt upp med andra kollektioner :P men jag hoppas Vilda ska få lite i present till veckan. Jag har inte ens köpt en enda av sommarklänningarna men det ska inhandlas snarast möjligt {#lang_emotions_sealed}
  • SJosefine

Hej hej!

Jag är kvar här. Har haft fullt upp bara + att jag inte känner för kristinebergs öf. Kanske kan ses på någon promenad eller solig plats någon dag?

• Rocktroll
    SJosefine skrev 2010-04-20 11:45:41 följande:
    Hej hej!Jag är kvar här. Har haft fullt upp bara + att jag inte känner för kristinebergs öf. Kanske kan ses på någon promenad eller solig plats någon dag?
    Jag är på :)
  • HemmaHosSofi
    SJosefine skrev 2010-04-20 11:45:41 följande:
    Hej hej!Jag är kvar här. Har haft fullt upp bara + att jag inte känner för kristinebergs öf. Kanske kan ses på någon promenad eller solig plats någon dag?
    Vi träffas gärna känner inte heller för att ta mig till kristineberg öf.
  • HemmaHosSofi
    Rocktroll skrev 2010-04-20 09:21:24 följande:
    Åh jag som läste fel var ju öppet :) men men...ska snart ner och fynda bor ju så nära så det är praktiskt. Jag har MASSOR av molo jag inte köpt för jag har haft fullt upp med andra kollektioner :P men jag hoppas Vilda ska få lite i present till veckan. Jag har inte ens köpt en enda av sommarklänningarna men det ska inhandlas snarast möjligt
    Hittade du något kul? Velat här fram och tillbaka om jag orkar gå ner. Skall snart hämta dotten på fsk också, så får jag släpa med mig två vilket just nu känns tungt.
Svar på tråden Mammor i Borås