• SJosefine

Mammor i Borås

Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.

Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)

• Svar på tråden Mammor i Borås
  • EmmizNikals

Skriv gärna var och när?? :)
    Har läst igenom alla sidor men inte riktigt fått ngn grepp ännu!
    har dock en litet skrutt men vore roligt att träffa andra mammor:)

• Pruttiluskan

Denna gången har vi kommit fram till att vi ska ses på Kristinebergs öppna förskola! =)
    Alla skriver i sitt namn beroende vilken tid på torsda (som vi kommit överens om) vi kan...den tiden som flest kan blir de! =)

• EmmizNikals

Okej:)
    Då ska jag bara fatta hur man skriver upp sig;)
    har ni ngn adress till ÖF?
    Jag hittar nog inte annars;)

• EmmizNikals
    Fm (10?)-
    Theres,
    Preface,
    Josefine,
    ankili,
    Rocktroll
    EmmizNiklas

Em (14?)-
    Theres (dock först efter 15)
    Preface,
    Josefine
    Pruttiluskan
    Rocktroll
    TessanTessan
    EmmizNiklas

Jag kan båda tiderna så jag skriver upp mig på båda:)
  • tjockis

Jag kommer gärna till öppna förskolan på kristineberg, aldrig vart där innan så det vore jätteroligt :) Tid spelar ingen roll för mig, är det någon som vill promenera tillsammans ifrån stan?

• Pruttiluskan

Jag kommer gå från typ Maxi & upp för backen. =)

tjockis skrev 2010-03-09 23:42:39 följande:
    Jag kommer gärna till öppna förskolan på kristineberg, aldrig vart där innan så det vore jätteroligt :) Tid spelar ingen roll för mig, är det någon som vill promenera tillsammans ifrån stan?
  • tjockis
    Pruttiluskan skrev 2010-03-10 00:15:36 följande:
    Jag kommer gå från typ Maxi & upp för backen. =)
    Då kanske vi kan mötas upp där? skrev priv meddelande till dig :)
  • Theres

Vad roligt att några fler hittat hit!! =) Välkomna!! Kul att ni vill träffa oss!! =)

Nu bestämmer jag att vi bestämt oss så det inte blir några missförstånd inför imorgon!! =)

Öppna Förskolan på Kristineberg, kika på den länken som Pruttiluskan skrev innan för vägbeskrivning!! =) Vi träffas utanför kl 14!! =) Jag kommer ev. lite senare beroende på om Ella sover eller inte, men jag känner ju igen de som var med sist så jag ska nog hitta er!! =)

Alltså:
    Kristineberg
    Öppna Förskolan
    Utanför
    Klockan 14.00
    Torsdag

=)

• Preface

Oj vad jag har missat mycket konversation här!! Men vi ses på Kristineberg imorgon klockan två!!

Svar på tråden Mammor i Borås