Mammor i Borås
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Skriv gärna var och när?? :)
Har läst igenom alla sidor men inte riktigt fått ngn grepp ännu!
har dock en litet skrutt men vore roligt att träffa andra mammor:)
Denna gången har vi kommit fram till att vi ska ses på Kristinebergs öppna förskola! =)
Alla skriver i sitt namn beroende vilken tid på torsda (som vi kommit överens om) vi kan...den tiden som flest kan blir de! =)
Okej:)
Då ska jag bara fatta hur man skriver upp sig;)
har ni ngn adress till ÖF?
Jag hittar nog inte annars;)
Jag kommer gärna till öppna förskolan på kristineberg, aldrig vart där innan så det vore jätteroligt :) Tid spelar ingen roll för mig, är det någon som vill promenera tillsammans ifrån stan?
Jag kommer gå från typ Maxi & upp för backen. =)
Vad roligt att några fler hittat hit!! =) Välkomna!! Kul att ni vill träffa oss!! =)
Nu bestämmer jag att vi bestämt oss så det inte blir några missförstånd inför imorgon!! =)
Öppna Förskolan på Kristineberg, kika på den länken som Pruttiluskan skrev innan för vägbeskrivning!! =) Vi träffas utanför kl 14!! =) Jag kommer ev. lite senare beroende på om Ella sover eller inte, men jag känner ju igen de som var med sist så jag ska nog hitta er!! =)
Alltså:
Kristineberg
Öppna Förskolan
Utanför
Klockan 14.00
Torsdag
=)
Oj vad jag har missat mycket konversation här!! Men vi ses på Kristineberg imorgon klockan två!!