Mammor i Borås
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Där har jag aldrig varit så visst! =) Vet inte när de har öppet bara...Vet att Norrby har öppet till 16:30 tisdag & onsdag.
Dottern går ju på dagis varje dag fram till 15 igentligen, men bara att hämta henne tidigare ifall vi ska iväg! =)
Går gärna till öppna förskolan :) Har inte varit där på jättelänge! Kan förstå att det blir lättare att knö in dunder syskonvagnen där ocskå ;)
Hade trevligt idag förresten, verkligen kul att träffa ett par andra mammor!
Hoppas att det löser sig med din tvättmaskin! Måste springa in till lillbus, han vill inte alls sova ikväll.
Ha det fint allihop!
Hehe...tog de värsta i kväll...tar resten i mån! =P Hahah...
Kom på att tisdag är den enda dagen jag vet än sålänge som jag inte kan! =)
Hihi, ja dundersyskonvagnen är ganska svårmanövrerad på lekborgen..=) Men den är egentligen inte så mycket större än en vanlig vagn.. den blir nästan mindre när man fäller ihop den än vår förra vagn..=)
Jag kommer inte ihåg när de har babyöppet på kristineberg, är det på tisdagar tro? för på norrby är det väl onsdagar? Fast det är i o för sig på förmiddagen, är det på bättre för er att ses på eftermiddagen? Vi kan tidigast 15 i så fall för Gabriella sover middag till 14.30 ca...=)
Hej. Bor på tullen och går alltid till Norrby, dom har babyöppet onsdagar 9-12 men det är endast för barn under 1 år. Så då blir det ju kanske lite knepigt :P
mm, precis, vi får nog gå någon gång när det inte är babyöppet! =) Men för mig skulle vi kunna gå en förmiddag om ni andra vill? Kristineberg är ju större än Norrby, lättare att sitta vid ett bord allesammans..=)
Kanske onsdag förmiddag? Eller torsdag?
Jag och Vilda träffar er gärna i veckan och kul att man föreslog ÖF för jag har småkollat på om det finns några i närheten av oss. Kristineberg låg tydligen på gångavstånd iom att vi bor i druvefors. Om det blir babycafé eller inte spelar ingen roll för oss iom att Vilda blir 1 år nästa månad och leker nästan bättre med större barn
Då det är öppet för även större barn så kan ju alla komma dit, även de med små... =)
Tisdag är den enda dagen jag inte kan!
Kristineberg, blir de ok för alla?
vi har varit uppbokade hela veckan, så vi kunde tyvärr inte igår. men hoppas att vi kan följa med denna vecka. Kristineberg är bra, vi har våran mammagrupp där varje tisdag.
vet att det är babycafé på tisdagar innan våran grupp mellan 09.00 och 12.00.
Vet tyvärr inte hur gamla barnen får vara på babycafét, vi har aldrig på det.