• SJosefine

Mammor i Borås

Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.

Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)

• Svar på tråden Mammor i Borås
  • Rocktroll
    ankilii skrev 2010-02-23 20:35:36 följande:
    Ja den va fräck, men då får man väl ha ett stort rum för hennes bollhav såg ut att ta väldigt stor plats. Vi har förresten blivit lovade ett litet bollhav av en bekant, får se om hon kanske tar med det på kalaset...  Men det är en häftig present faktiskt till en ettåring. Bra ide där! 
    Vildas rum bara det kommer nog vara 30 m2 så plats kommer vi ha {#lang_emotions_sealed} men bollhav allmänt är ju superkul för små barn så hoppas din lilla får ett av bekanten.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • SJosefine

Jag måste tyvärr hoppa träffen. Har satans ont i ryggen plus att skruttan är inne i en liten gnällperiod, jobbig kombination att sitta ner då. Hör av er nästa gång ni tar träff.

• TessanTessan

är det någon som kan imorgon eller ska vi byta datum?

hoppas ryggen blir bättre josefine. kanske har hon din lilla tjej en tand på g?

• Theres

Måste hålla med om att bollhav är lyckat!!! =) Vår tjej fick det på sin 1 års dag och hon leker fortfarande med alla bollar! Dock har vi plockat undan tältet som hon hade dem i, men ibland så åker det fram o då leker hon rövare där inne hur länge som helst!! =)

Vi kan inte imorgon tyvärr, lillan har fortfarande feber, är superförkyld...=( Men febern är inte så hög i dag i alla fall!! =)

Ska vi boka in en träff nästa vecka då istället för det verkar inte som att det är så många som kan imorgon?!

• Rocktroll
    Theres skrev 2010-02-24 15:26:11 följande:
    Måste hålla med om att bollhav är lyckat!!! =) Vår tjej fick det på sin 1 års dag och hon leker fortfarande med alla bollar! Dock har vi plockat undan tältet som hon hade dem i, men ibland så åker det fram o då leker hon rövare där inne hur länge som helst!! =) Vi kan inte imorgon tyvärr, lillan har fortfarande feber, är superförkyld...=( Men febern är inte så hög i dag i alla fall!! =) Ska vi boka in en träff nästa vecka då istället för det verkar inte som att det är så många som kan imorgon?!
    Jag kan nästa vecka så bra idé haha {#lang_emotions_wink} jag ska inte göra annat än att packa upp allt så kommer gärna ut litegrann.

Visst är bollhav kul {#lang_emotions_smile} tog ett bra tag innan jag lyckades övertala killen om att det inte bara är ett evigt plockande av bollar utan även kul.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • Preface

Nu kommer jag också med ett återbud =/
    Lilleman har feber så vi får nog stanna hemma imorgon...

Vi får bestämma en ny dag?

• Preface

Blev det något idag? Var ni trevliga?

• SJosefine

Tror inte det blev något?

• Theres

Nej jag tror inte det heller..=P Tyvärr...=(

Lillan är fortfarande sjuk här..=( Hostar så himla mkt så det gör ont i en!! =( Hoppas hon blir frisk snart!!

Men vi kan ju boka in en ny dejt? Tycker ni det passar nu i veckan eller ska vi vänta till veckan efter?

• Preface

Ja vi börjar friskna till så nu till veckan passar fint för oss =)

Svar på tråden Mammor i Borås