Mammor i Borås
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Jag måste tyvärr hoppa träffen. Har satans ont i ryggen plus att skruttan är inne i en liten gnällperiod, jobbig kombination att sitta ner då. Hör av er nästa gång ni tar träff.
är det någon som kan imorgon eller ska vi byta datum?
hoppas ryggen blir bättre josefine. kanske har hon din lilla tjej en tand på g?
Måste hålla med om att bollhav är lyckat!!! =) Vår tjej fick det på sin 1 års dag och hon leker fortfarande med alla bollar! Dock har vi plockat undan tältet som hon hade dem i, men ibland så åker det fram o då leker hon rövare där inne hur länge som helst!! =)
Vi kan inte imorgon tyvärr, lillan har fortfarande feber, är superförkyld...=( Men febern är inte så hög i dag i alla fall!! =)
Ska vi boka in en träff nästa vecka då istället för det verkar inte som att det är så många som kan imorgon?!
Nu kommer jag också med ett återbud =/
Lilleman har feber så vi får nog stanna hemma imorgon...
Vi får bestämma en ny dag?
Blev det något idag? Var ni trevliga?
Tror inte det blev något?
Nej jag tror inte det heller..=P Tyvärr...=(
Lillan är fortfarande sjuk här..=( Hostar så himla mkt så det gör ont i en!! =( Hoppas hon blir frisk snart!!
Men vi kan ju boka in en ny dejt? Tycker ni det passar nu i veckan eller ska vi vänta till veckan efter?
Ja vi börjar friskna till så nu till veckan passar fint för oss =)