• SJosefine

Mammor i Borås

Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.

Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)

• Svar på tråden Mammor i Borås
  • Theres
    Rocktroll skrev 2010-02-14 20:47:40 följande:
    Roligt att det verkar bli ett gäng, och listan fylls på  hoppas det blir mer än en träff så jag också kan lära känna lite folk i Borås. Det är inte lätt att vara ny i en främmande stad
    Ja men det ser ju riktigt lovande ut! =)
    Klart att vi får se till att träffas mer gånger så du kan hänga på oxå Rocktroll! =)

Blir ju givetvis lättare sen när man träffas ute utan att frysa ihjäl.. men knalleland går ju bra så länge! =)
  • SJosefine
    TessanTessan skrev 2010-02-14 16:21:39 följande:
    Hejsan allihopa! Jag och min dotter skulle gärna vilja följa med och fika =)Jag heter Therese och är 23 år. Bor i villastan med min pojkvän och våran lilla dotter Filippa som är född den 10 oktober -09. Hade varit kul att träffa andra mammor i Borås!  
    Whaaaaat? En till liten Filippa? Hihihi, hur ska detta gå ;) Skoja bara. Min Filippa är född 31.e oktober 09.
  • SJosefine

Hej!

Det verkar bli vi fyra. Tänkte höra om vi kan ta torsdagen? Vilken tid passar?

• Theres

Torsdag går bra för mig!! =) Hm, min stora tjej behöver sova middag o då är vi gärna hemma, så antingen tidigt, typ 10, eller efter 14.30..=)
    Vilket som för mig! =)

• SJosefine

Okej, vi har inga sovrutiner så mig spelar ingen roll :P Kanske hellre 14:30? Vad tycker ni andra?

• SJosefine

Nu strular jag, kom på att jag ska plugga på torsdag halv tre. Så antingen kl 10 eller onsdagen vid 14:30.

• SJosefine

Hej igen. Min pluggkompis lämnade precis återbud. Glöm allt jag skrev. jag kan när som på torsdagen.

• Theres

Hihi...:) skönt att höra att inte bara jag är velig...:) Kan vi ta förmiddagen känns det lättare för mig! :) Tar med mig en kompis med en liten 1-åring oxå! :) Roligt om vi blir några stycken! :) Ska vi säga 10 på fiket i knalleland då? Eller ja, strax efter?

• Preface

Det går inte att byta till den sena tiden? ;)
    Jag antar att vi kommer att sitta där på fiket i vilket fall men man kan ju alltid kolla ^^ Edgar har nämligen kommit in i en mycket besvärlig sovperiod och ammar ca 3 gånger i timman på nätterna förutom från klockan 6 till klockan 9, 10 på morgonen då han sover som en sten. Skulle vara väldigt skönt att sova då!
    Men om ni andra bara kan vid tio så masar vi oss också iväg!!

• SJosefine

Spelar som sagt ingen roll för mig... Bestäm ni :)

Svar på tråden Mammor i Borås