Mammor i Borås
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Hej!
Det verkar bli vi fyra. Tänkte höra om vi kan ta torsdagen? Vilken tid passar?
Torsdag går bra för mig!! =) Hm, min stora tjej behöver sova middag o då är vi gärna hemma, så antingen tidigt, typ 10, eller efter 14.30..=)
Vilket som för mig! =)
Okej, vi har inga sovrutiner så mig spelar ingen roll :P Kanske hellre 14:30? Vad tycker ni andra?
Nu strular jag, kom på att jag ska plugga på torsdag halv tre. Så antingen kl 10 eller onsdagen vid 14:30.
Hej igen. Min pluggkompis lämnade precis återbud. Glöm allt jag skrev. jag kan när som på torsdagen.
Hihi...:) skönt att höra att inte bara jag är velig...:) Kan vi ta förmiddagen känns det lättare för mig! :) Tar med mig en kompis med en liten 1-åring oxå! :) Roligt om vi blir några stycken! :) Ska vi säga 10 på fiket i knalleland då? Eller ja, strax efter?
Det går inte att byta till den sena tiden? ;)
Jag antar att vi kommer att sitta där på fiket i vilket fall men man kan ju alltid kolla ^^ Edgar har nämligen kommit in i en mycket besvärlig sovperiod och ammar ca 3 gånger i timman på nätterna förutom från klockan 6 till klockan 9, 10 på morgonen då han sover som en sten. Skulle vara väldigt skönt att sova då!
Men om ni andra bara kan vid tio så masar vi oss också iväg!!
Spelar som sagt ingen roll för mig... Bestäm ni :)