• SJosefine

Mammor i Borås

Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.

Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)

• Svar på tråden Mammor i Borås
  • SJosefine

Gick förbi där igår, måndag, vid 12tiden. Vi har en svart vagn med röda kanter crescent. Jag har nog en rosa filt på den svarta åkpåsen. Vi kan ju mötas utanför på andra sidan där toaletterna är??

• Theres

Ja men det låter som en bra idé! =) Om mina vänner följer med har en av dem också en sån vagn som du tror ja..=) svart crescent med röda kanter! =)

• TessanTessan

hejsan igen =) ser att ni verkar bestämt tid & plats. det passar oss, så vi kommer gärna! jag har en emmaljunga citycross som är svart/militärgrön. ska bli kul att träffa er alla =)

• Preface

Vi blir nog vagnlösa, bär Edgar i ergon om jag inte kommer fram i snödrivorna :)
    Är det imorgon som gäller?

• SJosefine

Nej torsdag har jag fattat det som... Eller?

• Theres

Ja torsdag har jag med fattat...=) Dock ser det ut som att vi tyvärr får lämna återbud, stora tjejen hade 39,7 i temp nyss.. får avvakta men har hon feber inmorgon oxå så kommer inte vi på torsdag tyvärr...=(

• ankilii
    Rocktroll skrev 2010-02-22 10:29:07 följande:
    Då är det du och jag som inte kan komma på den första planerade träffen men vi får sluta upp oss till den kommande Åh vad kul med 1 års kalas längtar tills min lilla fyller 1 så man kan fixa och dona, även om man inte vill verka för överambitiös
    Ja det får vi göra. Oh ja, det är jätteroligt att han ska ha sitt första kalas. Svårt att komma på bra presenter bara till en ettåring...
  • Rocktroll
    ankilii skrev 2010-02-23 19:55:37 följande:
    Ja det får vi göra. Oh ja, det är jätteroligt att han ska ha sitt första kalas. Svårt att komma på bra presenter bara till en ettåring...
    Ja vi har funderat som f*n rent ut sagt och Vilda ska få ett bollhav när hon fyller år om 2 mån {#lang_emotions_sealed} vi flyttar ju till borås på lördag och våran lägenhet är ganska stor, 112 m2 så vi måste ju fylla ut tomrummet med något haha {#lang_emotions_sealed}

Så den här bloggen där en tjej hade fått ett bollhav och jag blev kär {#lang_emotions_heart}
    yvonnes-blogg.bloggagratis.se/2009/12/21/2315623-kalas/
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • ankilii
    Theres skrev 2010-02-22 20:31:41 följande:
    Hej Ankiii vad roligt att du vill göra oss sällskap! Känner mig helt plötsligt lite gammal, har för mig att många av er är runt 20, hihi, brukar alltid vara ja som e ung mamma annars...=) Förstår att det är mycket o stå i med 1 års kalas! =) Det är himla mysigt!! =)Men eftersom det kanske är lättare för alla på eftermiddagen, vet själv hur skönt det var att sova länge när man fick! Så tar vi kl 15 istället?! Blir det bra?Kl 15 på Le Croissant som jag listat ut att det heter...=) Funkar det för oss alla? Ev tar ja med mig 2 tjejer med småbarn/bebisar.. =) Så har vi lite mer att välja på, alltså det kanske inte klickar mellan oss alla... man vet ju aldrig...=)
    Tack, hoppas att det blir trevligt för er andra.
  • ankilii
    Rocktroll skrev 2010-02-23 19:59:02 följande:
    Ja vi har funderat som f*n rent ut sagt och Vilda ska få ett bollhav när hon fyller år om 2 mån vi flyttar ju till borås på lördag och våran lägenhet är ganska stor, 112 m2 så vi måste ju fylla ut tomrummet med något haha Så den här bloggen där en tjej hade fått ett bollhav och jag blev kär yvonnes-blogg.bloggagratis.se/2009/12/21/2315.../
    Ja den va fräck, men då får man väl ha ett stort rum för hennes bollhav såg ut att ta väldigt stor plats. Vi har förresten blivit lovade ett litet bollhav av en bekant, får se om hon kanske tar med det på kalaset...
     Men det är en häftig present faktiskt till en ettåring. Bra ide där! 
Svar på tråden Mammor i Borås