Mammor i Borås
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Gick förbi där igår, måndag, vid 12tiden. Vi har en svart vagn med röda kanter crescent. Jag har nog en rosa filt på den svarta åkpåsen. Vi kan ju mötas utanför på andra sidan där toaletterna är??
Ja men det låter som en bra idé! =) Om mina vänner följer med har en av dem också en sån vagn som du tror ja..=) svart crescent med röda kanter! =)
hejsan igen =) ser att ni verkar bestämt tid & plats. det passar oss, så vi kommer gärna! jag har en emmaljunga citycross som är svart/militärgrön. ska bli kul att träffa er alla =)
Vi blir nog vagnlösa, bär Edgar i ergon om jag inte kommer fram i snödrivorna :)
Är det imorgon som gäller?
Nej torsdag har jag fattat det som... Eller?
Ja torsdag har jag med fattat...=) Dock ser det ut som att vi tyvärr får lämna återbud, stora tjejen hade 39,7 i temp nyss.. får avvakta men har hon feber inmorgon oxå så kommer inte vi på torsdag tyvärr...=(