Mammor i Borås
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Vad sägs om samma dag, plats och tid?
Torsdag, kl 15 på knalleland?
Det funkar för oss!!
Sambon har tentavecka så det ska bli helt underbart att komma ur huset!!
Hihi, kan tänka mig attdet ska bli skönt!! =) Är det någon mer som hänger på??
Vilket skitväder vi har fått idag!! Usch, man drar sig verkligen för att ta sig ut.. Benjamin fick två sprutor idag på BVC, han var sååå ledsen, stackars liten...=(
Ah vädret är verkligen kass just nu! Hoppas att man snart kan gå ut med vagnen utan att fastna efter 30cm promenad.
Naw stackarn, det är verkligen jättejobbigt med alla vaccinationer. Edgar har väl inte fått så mycket bivärkningar av dom eller så, men man känner ju sig SÅ elak när man sitter där och han är så ledsen =(
Vi följer gärna med på torsdag. Hade ni tänkt att ta en fika o sitta och prata?
Jag är också jävligt trött på den här snön, det är jättefin men det går ju som sagt inte att köra vagn i den. Blev så glad när det regnade här om dagen och tänkte äntligen! Morgonen därpå vaknade jag och... hela marken täckt av snö igen!
Tjenare allihop! Hoppas ni snart blir friska & att sommaren kommer innom kort! =)
Är ensamstående mamma till mitt lilla busfrö som blev 19 månader i dag & de skulle vara kul att träffa lite nytt folk & även roligt för dottern att ha fler kompisar att leka med! =)
Är det ok att vi hakar på?
Ja men precis, trots att de inte förstår vad som händer så känner man sig sååå skyldig!! Fast man gör det ju för deras eget bästa, det gör att man står ut...=)
Ja vi hade nog tänkt fika där.. det tror jag var planen i alla fall!! =)
Ja vill oxå ha regn nu, är nog första (och eventuellt sista) gången jag längtar efter regnet...=)
Pruttiluskan! Klart att du får följa med!! =) Välkommen!! Min stora tjej är 21 månader nu i mars, det blir kul att träffa någon "jämngammal"...=)
Så kul! =) Vi kommer ca 15:15 för tar tåget istället för att slippa trängas på bussar från stan! =)
Någon mer som tänkt den tanken så går tåget 15:03 & är framme 15:05. =P
kan man ta tåget!? :s
Ja, de går från stationen & stannar i knalleland... Typ vid Abecita. mellan Storknallen & Djurparken...
Tåget mot Herrljunga! =)