• SJosefine

Mammor i Borås

Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.

Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)

• Svar på tråden Mammor i Borås
  • SJosefine

Det tycker jag absolut att vi ska göra. Min tjej äter rätt ofta så hur gör ni andra när ni är på stan? För mig passar den 24:e och framåt bättre.

• Theres

Okej, men vilken dag passar alla bäst? Vi kan ju ta den 24e eller 25e, så tar vi den dagen då flest kan?

Benjamin äter var 3e timma men det brukar ändå alltid infinna sig på stan, men ja brukar ha bra kläder på mig o vända mig ifrån allt folk när ja ammar, det har funkat bra för mig, men om ni vill så kan vi ju ses hemma hos nån om det känns bättre, här finns dock inte bra plats för vagnar o så...

• Preface

Både 24e och 25e passar för min del.
    Café Viskan har ju en lite undanskymd del där jag brukar sitta och amma. Kan dock vara lite knepigt att få in barnvagnar, om man är många.

Vi har ganska gott om plats för vagnar hemma hos oss dock bor vi sjukt litet så det blir kanske knepigt ändå :)

• Rocktroll

Om jag får vara med så vill jag också fika :) men flyttar ju till borås 1:a mars så därefter funkar när som helst för mig. Flyttar till druvefors förresten :)

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • mamsenjenny

Hej här är en mamma till som är lite sugen på att komma ut och träffa andra mammor! har en son på 6 veckor!
    //jenny

• Theres

Hm, cafe viskan har jag nog inte ens varit på än.. hihi.. håller mig mest på tant grön, men ja vet inget cafe där det är mycket plats för barnvagnar så vi får helt enkelt bara välja vart vi vill fika o sen knö med vagnarna..=)

Ja kan oxå båda dagarna, vi kan ju skriva upp när vi kan så tar vi den dagen när mest folk kan...=)

24e: Theres, Preface

25e: Theres, Preface

• SJosefine

24e: Theres, Preface, Josefine

25e: Theres, Preface, Josefine

Jag tror inte det finns ngt ställe där vi kommer in. Beror ju iofs på hur många vi blir. Om cafë inte fungerar vad vill vi göra då?

• Theres

Hm, ja funderar på det cafét i knalleland, kommer ej ihåg vad det heter, men det var Waynes Coffee innan, där finns det ju bra plats för barnvagnar! =)
    Dit skulle vi kunna gå om ni inte tycker det är för krångligt att ta sig till knalleland...=)

• SJosefine

Ja det är ju bra, då kan man  ju annars ställa utanför, längs med där... Knalleland går bra för mig iallafall.

• Preface

Knalleland funkar för min del med, men om det fortsätter att vara så här mycket snö får jag nog lämn vagnen hemma trots allt. Man kommer ingenstans på hedvigsborg utan terrängfordon ^^

Svar på tråden Mammor i Borås