• SJosefine

Mammor i Borås

Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.

Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)

• Svar på tråden Mammor i Borås
  • Rocktroll
    SJosefine skrev 2010-01-27 10:49:27 följande:
    Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna. Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
    Jag flyttar till Borås om en månad och känner inte en kotte där så folk får gärna tipsa om ÖF och allt sånt :) vill gärna lära känna lite folk annars finns risken att vi bara sitter i våran lägenhet.

Har förresten en flicka på 9 mån :)
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • SJosefine
    SandyL skrev 2010-01-27 10:52:49 följande:
    Gå till öppna förskolan!! Där lär man känna massa mammor
    Ja, jag ska prata med min bvcsköterska nästa gång. Hon tyckte nämligen att vi skulle vänta till april pga att lillan är så liten...
  • SJosefine
    Rocktroll skrev 2010-01-27 10:51:49 följande:
    Jag flyttar till Borås om en månad och känner inte en kotte där så folk får gärna tipsa om ÖF och allt sånt :) vill gärna lära känna lite folk annars finns risken att vi bara sitter i våran lägenhet.Har förresten en flicka på 9 mån :)
    Hehe okej, jag är inte rätt person att fråga om sånt iallafall {#lang_emotions_smile}
  • Rocktroll
    SJosefine skrev 2010-01-27 10:57:45 följande:
    Ja, jag ska prata med min bvcsköterska nästa gång. Hon tyckte nämligen att vi skulle vänta till april pga att lillan är så liten...
    Vi började gå på ÖF när dottern var 3 mån :) men då var det visserligen sommar och inte sjuktider.
  • Rocktroll
    SJosefine skrev 2010-01-27 10:58:40 följande:
    Hehe okej, jag är inte rätt person att fråga om sånt iallafall
    Haha men det är ett bra tips iaf :) det första jag lär göra när vi är inflyttade är att leta upp en öppna förskola att hänga på för jag blir också tokig av att bara gå hemma.
  • ENAR

Hej jag bor med i Borås och känner heller inte någon direkt med småbarn,har en liten flicka som nu är 2v vill gärna komma hemifrån lite :)såå trist att bara vara hemma och hur kul är det att hitta på något själv.. Hälsningar Anna

• SJosefine
    ENAR skrev 2010-01-27 11:34:20 följande:
    Hej jag bor med i Borås och känner heller inte någon direkt med småbarn,har en liten flicka som nu är 2v vill gärna komma hemifrån lite :)såå trist att bara vara hemma och hur kul är det att hitta på något själv.. Hälsningar Anna
    Åhh vad roligt. Vart i Borås bor du? Du har inte någon blogg eller så? :)
  • ENAR

Hej vi bor på Hestra,ni då?nej tyvärr jag har ingen blogg har du??

• SJosefine
    ENAR skrev 2010-01-28 16:40:11 följande:
    Hej vi bor på Hestra,ni då?nej tyvärr jag har ingen blogg har du??
    Hej.

Vi bor på Tullen, ganska nära då alltså :) Ja jag har en blogg, men vill inte skriva ut den här, kan kanske skicka den i ett mail.

Vad heter du och hur gammal är du och allt sådant då?
Svar på tråden Mammor i Borås