Mammor i Borås
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Vilket är de? Är de där längst in? Vid toaletterna?
Neeej nu är jag boråsare och märker att ni stämt träff om 2 timmar jag håller på att tvätta och har inte haft internet på en vecka. Jäkla typiskt så om alla är trevliga och ska ses igen så ska jag inte missa det hoppas ni får det kul.
Hej hej. Förlåt att jag inte har närvarat här på ett tag. Hur var det idag? Ska ni ses snart igen, då kommer jag med :D
Hade ni kul på träffen? *nyfiken*
Halloj! =) Jag hade trevligt i alla fall..=) Det slutade med att vi gick till lekborgen så de små fick leka lite..=) Billigare kaffe där oxå..=) Fast liiiite trångt med vagnarna.. ;) Fast det gick bra! =) Vi får väl boka in nästa träff tycker jag, lekborgen är ju ett bra alternativ för oss med lite "större" barn..=) Fast om man inte måste ha med sig vagnen kan det ju vara smart att lämna den hemma...=) Ja kanske bara kan ta med liggdelen, lilleman sover fortfarande så mycket! =)
Okej, låt oss boka en ny träff. Min lilla tjej har inte så stor glädje av lekborgen, men lika lite av ett café så det spelar ju ingen roll :D Det är jag som ska ha roligt mer er nu medan hon är så liten. HAHA. Var det väldigt hög ljudnivå där?
Tackar för en trevlig stund! =) Melissa fick gröt så fort vi kom hem, sen borsta hon tänderna & nu sover hon riktigt sött...sovit en stund! =)
Blir att tvätta lite här nu innan kl blir för mycket!
Hoppas vi syns snart igen! =)
Var nog inte meningen att jag skulle tvätta i kväll! =/ Slangen har hoppat loss så har vatten i halva badrummet! =/ ...Upptagen halva kvällen här!
Natti på er allihop! =(
Oj vad himla typiskt med tvättmaskinen!! =( Hoppas det löste sig!! =)
Mm, Gabriella fick oxå lite mat o sen bums i säng.. hon var så trött..=)
Ja men visst får vi boka in en ny träff.. när vill ni andra?
Ja funderar på om man kanske skulle ses på öppna förskolan istället? Eller tycker ni jag är tråkig då? Känns mycket lättare för oss med vagn, lekborgen är så himla trångt!! =(
Det på kristineberg är ju stort o bra?!
Vi kan vilken dag som helst nästa vecka förutom fredag! =)