• SJosefine

Mammor i Borås

Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.

Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)

• Svar på tråden Mammor i Borås
  • Preface
    tjockis skrev 2010-03-09 22:45:17 följande:
    Hej! jag har en dotter på 5, snart 6 månader och har tyvärr inte så många vänner med barn. Får man hoppa in på en fika någon gång?
    Hm, är jag helt ute och cyklar eller var du med på unga föräldrar på hulta när du var gravid?
  • tjockis
    Preface skrev 2010-03-10 09:28:45 följande:
    Hm, är jag helt ute och cyklar eller var du med på unga föräldrar på hulta när du var gravid?
    Nä det är du inte:) , var du också det?
  • Preface
    tjockis skrev 2010-03-10 10:05:30 följande:
    Nä det är du inte:) , var du också det?
    Var där ett par gånger, har dock bara varit där en gång sen Edgar föddes :)
  • tjockis

okej, jag har inte vart där alls efter Isadora föddes...

• Rocktroll

Hej tjejer...får kanske ställa in gör klantarslet här slog tån i soffbordet igår och kanske bröt eller stukade den :P den är blå och jag haltar!!! Får se hur tån mår imorgon för jag vill jättegärna komma. Inte fattat till hundra vart det ligger men några nämnde ica maxi och jag bor ju jättenära så om jag har tur behöver jag inte halta så långt i såna fall haha.

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • ankilii

Hej :D 
     Jag och Elvin hinner väl komma en timme imorgon. Så jag kommer också vara vid öppna förskolan vid två då (om jag hittar).
     Vad roligt att det kommer fler :)
    Ses imorgon!

• SJosefine

Hej.

Vad kul! Filippa har varit jätteknepig idag, har vägrat äta ock skrikit hysteriskt. Hoppas hon är lugnare imorn :) Ses kl 14. Utanför är det = ute i friska luften eller menar ni utanför någon dörr?

• Rocktroll
    Theres skrev 2010-03-10 21:59:13 följande:
    Utanför är utanför dörren där man går in!! =)
    Vi kommer nog idag för min blåa tå är liiiite bättre :) jag är iaf lätt att känna igen...svart hår och piercingar så tror inte så många andra ser ut som mig {#lang_emotions_sealed}
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • tjockis

Hej! Jag har drabbats av något så fruktansvärt som mensvärk så vi stannar hemma idag :( hade jätegärna velat komma men inte mycket att göra åt.
    Hoppas något blir uppstyrt snart igen för då är jag på=)
    Kram på er.

Svar på tråden Mammor i Borås