Mammor i Borås
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
okej, jag har inte vart där alls efter Isadora föddes...
Hej tjejer...får kanske ställa in gör klantarslet här slog tån i soffbordet igår och kanske bröt eller stukade den :P den är blå och jag haltar!!! Får se hur tån mår imorgon för jag vill jättegärna komma. Inte fattat till hundra vart det ligger men några nämnde ica maxi och jag bor ju jättenära så om jag har tur behöver jag inte halta så långt i såna fall haha.
Hej :D
Jag och Elvin hinner väl komma en timme imorgon. Så jag kommer också vara vid öppna förskolan vid två då (om jag hittar).
Vad roligt att det kommer fler :)
Ses imorgon!
Hej.
Vad kul! Filippa har varit jätteknepig idag, har vägrat äta ock skrikit hysteriskt. Hoppas hon är lugnare imorn :) Ses kl 14. Utanför är det = ute i friska luften eller menar ni utanför någon dörr?
Utanför är utanför dörren där man går in!! =)
Hej! Jag har drabbats av något så fruktansvärt som mensvärk så vi stannar hemma idag :( hade jätegärna velat komma men inte mycket att göra åt.
Hoppas något blir uppstyrt snart igen för då är jag på=)
Kram på er.