Mammor i Borås
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Preface - ändrade planer, blir förmiddag på öppna förskolan, men en kompis följer me så vi ska nog hem till henne efteråt.. hoppas du hittar någon annan att gå på stan med! =)
Kallt som sjutton var det på stan igår och en overall blev det inte heller! Vi kom hem med sönderblåsta kinder och ett par galonvantar istället. Alltid något!!
Har vi bestämt när vi ska ses igen? På torsdag?
Vi har nog inte bestämt något.. vad ja vet.. =) Hihi, men jag kommer att vara på öppna förskolan på torsdag förmiddag, har tyvärr andra planer på eftermiddagen...=( Men vi kanske ses nästa vecka där om ni ska ses då igen! =) Har någon tid över på förmiddagen så är vi där i alla fall..=)
Hallå?? ingen som skriver eller läser här längre?? =( Kommer ev inte alls imorgon, vet inte om vi orkar.. får se när vi vaknar imorgon, bara så ni vet..=)
Nä, det känns lite övergivet här inne.
Vad synd! Jag ska nog försöka att masa mig iväg till ÖF på förmiddagen, men vi får väl se hur det går den här gången ;)
Hej!
Kul att hitta en Boråstråd!
Hoppas att jag får hoppa in här lite...
Jag har bott i Borås sen september och känner knappt någon här
och av de jag känner så har ingen barn.
Min dotter är tre år... är man för stor för att kika in på öppna förskolan då?
Tänkte att det vore en bra plats att träffa andra mammor på.
Vet någon av er om det finns ÖF på Sjöbo?
Hej, jag och Filippa hade gärna gått till ÖF idag men vi är förkylda båda två och feber =( Vi kan nästa vecka, om vi är friska då, men det får vi hoppas!!
Hej hej...
Jag har haft fullt upp med skola nu denna veckan men kanske torsdag nästa vecka.. Är inte helt hundra, har inte min 'schema' i huvudet.. :P