• SJosefine

Mammor i Borås

Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.

Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)

• Svar på tråden Mammor i Borås
  • Rocktroll

Jag och Vilda kanske kan gå på babyöppet även om hon är 1 år?

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • SJosefine

Det är 0-1 år men om hon precis har fyllt borde det inte spela någon roll? Jag vet inte :) Vad tror du Sofi?

• HemmaHosSofi

Åh vad mysigt med mammagrupp Vi träffas fortfarande i våran, och det är 2år sedan vi blev sammanförda Umgås ni också utanför?

En månad hit eller dit, är väl bara att säga att hon fyller om en månad

Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
  • Rocktroll
    HemmaHosSofi skrev 2010-04-29 18:54:45 följande:
    Åh vad mysigt med mammagrupp Vi träffas fortfarande i våran, och det är 2år sedan vi blev sammanförda Umgås ni också utanför?En månad hit eller dit, är väl bara att säga att hon fyller om en månad
    Ja hon är ganska liten så :P i såna fall kan jag och Vilda också komma på babyträffen {#lang_emotions_sealed}
  • SJosefine

Åhh vad roligt :)

Sofi- våra mammaträffar tog slut förra veckan så vi har bestämt att fortsätta träffas på onsdagar nästa gång på ÖF. Blir du inte kallad till en mammagrupp nu då?

• ankilii
    Rocktroll skrev 2010-04-26 10:06:54 följande:
    Hej igen :) tycker förresten din son har såååå fint namn. Vi får väll styra upp en träff snart igen när det är några som inte vart med på någon träff, några som fallit bort och kommit till :)
    Hej. Tack vad roligt att du tycker om hans namn, folk brukar mest bli förvånade när de hör det :) 
     Jag håller nog med rocktroll bestäm en tid och plats ni andra. Om det passar oss så kommer vi oxå. Jag kan väl i princip alla dagar i veckan utom tisdagar. När det blir bra väder här igen så hade det varit mysigt att bara ta en prommenad i en fin park :)
  • Rocktroll
    ankilii skrev 2010-04-29 23:27:50 följande:
    Hej. Tack vad roligt att du tycker om hans namn, folk brukar mest bli förvånade när de hör det :)  Jag håller nog med rocktroll bestäm en tid och plats ni andra. Om det passar oss så kommer vi oxå. Jag kan väl i princip alla dagar i veckan utom tisdagar. När det blir bra väder här igen så hade det varit mysigt att bara ta en prommenad i en fin park :)
    {#lang_emotions_sealed} jag kollade lite efter möjliga pojknamn nyligen iom att vi bakar syskon och då läste jag Elvin någonstans utan att tänka på att du sagt innan i tråden att din pojk heter det. Och det är superfint {#lang_emotions_smile} Folk brukar oftast undra hur vi kunde döpa ungen till Vilda men vem bryr sig vi gillar det och det passar vårat energiknippe..hon försöker rymma så fort man sätter ner henne haha.

Promenad låter supertrevligt {#lang_emotions_smile} babyöppet är ju inte så aktuellt för er så man får väll kompromissa lite {#lang_emotions_wink} kanske träffas på norrby en annan dag än babyöppet med?
  • Preface

Oj! Här har det dragit igång igen!
    Planeras det något?
    Hur mår ni alla förresten-? :)

• marie björkefjord

Hejsan :) Jag var på norrbys öppna förskola i förr förra veckan det var jätte mysigt där, men bara varit en gång. funderar på att gå ditt någon ons och göra fot och hand avtryck på wilma :).
    Jag hänger gärna med någon dag :)

• Rocktroll
    Preface skrev 2010-04-30 20:43:00 följande:
    Oj! Här har det dragit igång igen!Planeras det något? Hur mår ni alla förresten-? :)
    Tydligen {#lang_emotions_smile} planeras väll lite smått jag hänger bara på haha.

Här mår vi utmärkt. Planerar inför 1 års kalas på söndag och sambon håller på att borra i Vildas nya fixade rum. Hoppas inte grannarna lynchar oss {#lang_emotions_tongue_out} själv då?
Svar på tråden Mammor i Borås