Mammor i Borås
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Jag trodde att tråden hade dött ut så jag har inte vart inne, men nu har det kommit igång så smått ser jag. Jag kan presentera oss igen kanske, heter Annica o är 20 år, har en liten pojk, Elvin som är 1 år och två månader. Vi har varit med på en träff som var väldigt trevlig, men sedan så missade vi de andra. Flyttade till Borås för ett år sen och har inte lärt känna några mammor här, det är lite trist. Hoppas vi kan ordna nåt nytt. :)
Yes det låter bra :) Någon som har energi till att komma på något bra?
Vad roligt att ni skriver igen, har inte varit inne på länge, men träffas gärna..=) Vi kan i princip när som, stora tjejen går ju inte på dagis än så vi kan när som! =) Är dock förkylda för tillfället men nästa vecka är vi nog friska! =)
Hej!
Idag har vi varit på öppna fsk på norrby. Var sådär lagom mkt folk..
Som det ser ut nu tänker jag gå förljande tider nästa vecka: Tisdag em, onsdag(på babyöppet), samt tors fm. Om det är någon som har lust att kika dit
Givetvis är vi öppna för andra förslag också.. är det fint väder passar det väl utmärkt med en picknick?
Jag och Vilda är öppna för det mesta, picnic eller öppa förskolan :) nästa vecka har vi inga planer alls än så länge men jag är usel på att planera med så om några bestämmer en tid är vi där :P
Jag träffar min mammagrupp på babyöppet norrby onsdag så jag kommer vara där :)