Inlägg från: Pruttiluskan |Visa alla inlägg
  • Pruttiluskan

Mammor i Borås

Tjenare allihop! Hoppas ni snart blir friska & att sommaren kommer innom kort! =)
    Är ensamstående mamma till mitt lilla busfrö som blev 19 månader i dag & de skulle vara kul att träffa lite nytt folk & även roligt för dottern att ha fler kompisar att leka med! =)
    Är det ok att vi hakar på?

• Pruttiluskan

Så kul! =) Vi kommer ca 15:15 för tar tåget istället för att slippa trängas på bussar från stan! =)

Någon mer som tänkt den tanken så går tåget 15:03 & är framme 15:05. =P

• Pruttiluskan

Ja, de går från stationen & stannar i  knalleland... Typ vid Abecita. mellan Storknallen & Djurparken...

Tåget mot Herrljunga! =)

Preface skrev 2010-03-02 16:12:15 följande:
    kan man ta tåget!? :s
  • Pruttiluskan

Var det lekborgen vi skulle ses? =)
    Ska vi synas där inne då? eller precis utanför?
    Jag kommer med en limegrön/svart Emmaljunga scooter. Hojta till! =P

• Pruttiluskan

Utanför lekborgen? 15:15.

• Pruttiluskan

Vilket är de? Är de där längst in? Vid toaletterna?

Theres skrev 2010-03-04 09:43:53 följande:
  • Pruttiluskan

Tackar för en trevlig stund! =) Melissa fick gröt så fort vi kom hem, sen borsta hon tänderna & nu sover hon riktigt sött...sovit en stund! =)
    Blir att tvätta lite här nu innan kl blir för mycket!

Hoppas vi syns snart igen! =)

• Pruttiluskan

Var nog inte meningen att jag skulle tvätta i kväll! =/ Slangen har hoppat loss så har vatten i halva badrummet! =/ ...Upptagen halva kvällen här!
    Natti på er allihop! =(

• Pruttiluskan

Där har jag aldrig varit så visst! =) Vet inte när de har öppet bara...Vet att Norrby har öppet till 16:30 tisdag & onsdag.
    Dottern går ju på dagis varje dag fram till 15 igentligen, men bara att hämta henne tidigare ifall vi ska iväg! =)

Theres skrev 2010-03-04 20:55:45 följande:
    Oj vad himla typiskt med tvättmaskinen!! =( Hoppas det löste sig!! =) Mm, Gabriella fick oxå lite mat o sen bums i säng.. hon var så trött..=) Ja men visst får vi boka in en ny träff.. när vill ni andra? Ja funderar på om man kanske skulle ses på öppna förskolan istället? Eller tycker ni jag är tråkig då? Känns mycket lättare för oss med vagn, lekborgen är så himla trångt!! =( Det på kristineberg är ju stort o bra?! Vi kan vilken dag som helst nästa vecka förutom fredag! =)
  • Pruttiluskan

Hehe...tog de värsta i kväll...tar resten i mån! =P Hahah...

Kom på att tisdag är den enda dagen jag vet än sålänge som jag inte kan! =)

Svar på tråden Mammor i Borås