Inlägg från: Pruttiluskan |Visa alla inlägg
  • Pruttiluskan

Mammor i Borås

Vi ska träffas på öppna förskolan denna gången & låta barnen leka & vi mammor snacka lite.. =P Välkommen ni med! =) Grattis dessutom! =)

EmmizNikals skrev 2010-03-09 22:38:56 följande:
    Hejsan!! Jag är en nybliven mamma sedan 13 dagar tillbaka. Jag är 24 år gammal och känner inte många i borås då jag inte bott här så länge. Om jag fattat det hela rätt så har ni ordnat några träffar eller? Finns ju mamma grupper via BVC men jag fasar för att de bara är äldre med där. Jag skulle vilja komma i kontakt med yngre mammor. Är det ngn som kan förklara för mig vad det är ni kommit på:) Jag skulle vara så intresserad av att komma på ev träffar och så. Maila mig gärna på [email protected] Tack på förhand! MVH Emelie
  • Pruttiluskan

Klart! =) Välkommna ni med! =)

tjockis skrev 2010-03-09 22:45:17 följande:
    Hej! jag har en dotter på 5, snart 6 månader och har tyvärr inte så många vänner med barn. Får man hoppa in på en fika någon gång?
  • Pruttiluskan

Denna gången har vi kommit fram till att vi ska ses på Kristinebergs öppna förskola! =)
    Alla skriver i sitt namn beroende vilken tid på torsda (som vi kommit överens om) vi kan...den tiden som flest kan blir de! =)

• Pruttiluskan

Jag kommer gå från typ Maxi & upp för backen. =)

tjockis skrev 2010-03-09 23:42:39 följande:
    Jag kommer gärna till öppna förskolan på kristineberg, aldrig vart där innan så det vore jätteroligt :) Tid spelar ingen roll för mig, är det någon som vill promenera tillsammans ifrån stan?
  • Pruttiluskan

Tackar så jättemycket för en trevlig stund i dag! =)
    ...Nu får jag skynda mig att fixa iordning mig här... ;) hehe...
    Ha en trevlig kväll allihop, kikar in här i mån nån gång! =P

Kramar

• Pruttiluskan

Melissa är sjuk.. antagligen pga sprutan hon tog för en vecka sedan... Men hoppas verkligen inte att de är magsjuka på g ännu en gång! =S ...Några dagar här nu som varit sopp blöja på morgonen, men inte under dagarna! ...Har inte gett henne laktos....

• Pruttiluskan

Ajsing...Melissa fick den första när hon va 4 månader, sen ena efter andra...ny varje månad.

Sopp-blöja i dag med, men fortfarande inte under dagarna...
    En vecka sen hon fick sprutan så febern hör väl ihop med den kan jag tänka mig... =(

Rocktroll skrev 2010-03-23 21:14:45 följande:
    Stackare :( jag har en gnällig Vilda här hemma. Misstänker att det kan vara tänderna som spökar iom att hon inte fått några än.
  • Pruttiluskan

Melissa har fått komma till dagis i dag igen! =P
    Jag håller på att tvätta & städa här hemma som 17...Har lite ärenden att fixa med i dag! Hur ser de ut för er i nästa vecka? Ses? =P

• Pruttiluskan

Melissa har ju varit sjuk, men blivit frisk igen! =)
    Var där i går en sväng efter dagis för dagen för mig var som den var...helt upp & ner! =P haha... ville bara att tiden skulle gå just då! =)

Vi kommer säkert gå dit nu under veckan igen! =) Eftermiddagar är de som gäller för vår del isåfall! =)

Fy så arg jag blev i dag då... Fick reda på att de endast hade 13 grader på dagis även i går! =S
    Var lite osäker på om ja ville lämna henne i dag, men när ja skulle gå så kom gubbarna som skulle fixa värmen!
    ...Borde inte jag som mamma få reda på den infon redan i går om de var så kallt även då?
    Vilken gräns har de igentligen innan de måste ha stängt?

• Pruttiluskan

Tillägger att jag trodde de hade haft öppet & vädrat för någon tex hade bajsat ordentligt eller något liknande...

• Pruttiluskan

Öppna förskolan i dag! =) Någon mer? Kommer dit nån gång vid 14:30-15-30! =)

Svar på tråden Mammor i Borås