Mammor i Borås
Vi ska träffas på öppna förskolan denna gången & låta barnen leka & vi mammor snacka lite.. =P Välkommen ni med! =) Grattis dessutom! =)
Vi ska träffas på öppna förskolan denna gången & låta barnen leka & vi mammor snacka lite.. =P Välkommen ni med! =) Grattis dessutom! =)
Klart! =) Välkommna ni med! =)
Denna gången har vi kommit fram till att vi ska ses på Kristinebergs öppna förskola! =)
Alla skriver i sitt namn beroende vilken tid på torsda (som vi kommit överens om) vi kan...den tiden som flest kan blir de! =)
Jag kommer gå från typ Maxi & upp för backen. =)
Tackar så jättemycket för en trevlig stund i dag! =)
...Nu får jag skynda mig att fixa iordning mig här... ;) hehe...
Ha en trevlig kväll allihop, kikar in här i mån nån gång! =P
Kramar
Melissa är sjuk.. antagligen pga sprutan hon tog för en vecka sedan... Men hoppas verkligen inte att de är magsjuka på g ännu en gång! =S ...Några dagar här nu som varit sopp blöja på morgonen, men inte under dagarna! ...Har inte gett henne laktos....
Ajsing...Melissa fick den första när hon va 4 månader, sen ena efter andra...ny varje månad.
Sopp-blöja i dag med, men fortfarande inte under dagarna...
En vecka sen hon fick sprutan så febern hör väl ihop med den kan jag tänka mig... =(
Melissa har fått komma till dagis i dag igen! =P
Jag håller på att tvätta & städa här hemma som 17...Har lite ärenden att fixa med i dag! Hur ser de ut för er i nästa vecka? Ses? =P
Melissa har ju varit sjuk, men blivit frisk igen! =)
Var där i går en sväng efter dagis för dagen för mig var som den var...helt upp & ner! =P haha... ville bara att tiden skulle gå just då! =)
Vi kommer säkert gå dit nu under veckan igen! =) Eftermiddagar är de som gäller för vår del isåfall! =)
Fy så arg jag blev i dag då... Fick reda på att de endast hade 13 grader på dagis även i går! =S
Var lite osäker på om ja ville lämna henne i dag, men när ja skulle gå så kom gubbarna som skulle fixa värmen!
...Borde inte jag som mamma få reda på den infon redan i går om de var så kallt även då?
Vilken gräns har de igentligen innan de måste ha stängt?
Tillägger att jag trodde de hade haft öppet & vädrat för någon tex hade bajsat ordentligt eller något liknande...
Öppna förskolan i dag! =) Någon mer? Kommer dit nån gång vid 14:30-15-30! =)