• SJosefine

Mammor i Borås

Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.

Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)

• Svar på tråden Mammor i Borås
  • SJosefine
    SandyL skrev 2010-01-27 10:52:49 följande:
    Gå till öppna förskolan!! Där lär man känna massa mammor
    Ja, jag ska prata med min bvcsköterska nästa gång. Hon tyckte nämligen att vi skulle vänta till april pga att lillan är så liten...
  • SJosefine
    Rocktroll skrev 2010-01-27 10:51:49 följande:
    Jag flyttar till Borås om en månad och känner inte en kotte där så folk får gärna tipsa om ÖF och allt sånt :) vill gärna lära känna lite folk annars finns risken att vi bara sitter i våran lägenhet.Har förresten en flicka på 9 mån :)
    Hehe okej, jag är inte rätt person att fråga om sånt iallafall {#lang_emotions_smile}
  • SJosefine
    ENAR skrev 2010-01-27 11:34:20 följande:
    Hej jag bor med i Borås och känner heller inte någon direkt med småbarn,har en liten flicka som nu är 2v vill gärna komma hemifrån lite :)såå trist att bara vara hemma och hur kul är det att hitta på något själv.. Hälsningar Anna
    Åhh vad roligt. Vart i Borås bor du? Du har inte någon blogg eller så? :)
  • SJosefine
    ENAR skrev 2010-01-28 16:40:11 följande:
    Hej vi bor på Hestra,ni då?nej tyvärr jag har ingen blogg har du??
    Hej.

Vi bor på Tullen, ganska nära då alltså :) Ja jag har en blogg, men vill inte skriva ut den här, kan kanske skicka den i ett mail.

Vad heter du och hur gammal är du och allt sådant då?
  • SJosefine
    Theres skrev 2010-02-01 20:29:49 följande:
    Hej ni!Vad roligt att läsa om er! Har en liten kille på 9 veckor, har även en tjej på 19 månader, vi är hemma alla tre, träffar gärna lite fler hemmamammor..=)Även jag bor på Tullen...=)
    HEJ.

Åh vilket sammanträffande :)

Vart på Tullen? Vad roligt att du har två så små barn. Du går inte på ÖF nere på norrby? Ska gå dit för första gången imorn. Öppet för barn 0-1 år då.
  • SJosefine
    Theres skrev 2010-02-04 23:17:00 följande:
    På fjällstigen, jo ja gick där med min stora när hon var liten, man får ju inte ta med sig syskon på bebisträffarna så dit går jag tyvärr inte, men så fort lilleman blivit lite större så ska vi nog våga oss dit någon annan dag..=) "Stora" tjejen har inte börjat dagis än så jag är hemma med båda! =)
    Nähä får man inte. Jag gick aldrig i onsdags iallafall, för mycket snö. Då bor vi ganska nära, vi bor på tollstorpsgatan, i ett av dom vita höga husen, om du vet? Vad starkt att vara hemma med båda. Jag är skittrött av att vara hemma med en.. hihi.
  • SJosefine

Det tycker jag absolut att vi ska göra. Min tjej äter rätt ofta så hur gör ni andra när ni är på stan? För mig passar den 24:e och framåt bättre.

• SJosefine

24e: Theres, Preface, Josefine

25e: Theres, Preface, Josefine

Jag tror inte det finns ngt ställe där vi kommer in. Beror ju iofs på hur många vi blir. Om cafë inte fungerar vad vill vi göra då?

• SJosefine

Ja det är ju bra, då kan man  ju annars ställa utanför, längs med där... Knalleland går bra för mig iallafall.

Svar på tråden Mammor i Borås