• SJosefine

Mammor i Borås

Nej torsdag har jag fattat det som... Eller?

• SJosefine

Jag måste tyvärr hoppa träffen. Har satans ont i ryggen plus att skruttan är inne i en liten gnällperiod, jobbig kombination att sitta ner då. Hör av er nästa gång ni tar träff.

• SJosefine

Tror inte det blev något?

• SJosefine

Hej hej. Förlåt att jag inte har närvarat här på ett tag. Hur var det idag? Ska ni ses snart igen, då kommer jag med :D

• SJosefine

Okej, låt oss boka en ny träff. Min lilla tjej har inte så stor glädje av lekborgen, men lika lite av ett café så det spelar ju ingen roll :D Det är jag som ska ha roligt mer er nu medan hon är så liten. HAHA. Var det väldigt hög ljudnivå där?

• SJosefine

Hej. Bor på tullen och går alltid till Norrby, dom har babyöppet onsdagar 9-12 men det är endast för barn under 1 år. Så då blir det ju kanske lite knepigt :P

• SJosefine

Jag kan inte onsdag förmiddag, våran mammagrupp startar då.

• SJosefine

Torsdag eftermiddag fungerar nog för mig. Vet dock inte vart det ligger, dit vi ska?

• SJosefine
    Fm (10?)- Theres, Preface, Josefine

Em (14?)- Theres (dock först efter 15), Preface, Josefine

Undrar fortfarande vart vi ska och vart det ligger? =)
  • SJosefine

Ja lotta blir väl bra =) Men kan ingen av er möta upp mig utanför, kanske är hur många mammor där som helst, skulle vara kul om man lätt hittade er =) När tror ni det är minst barn på ÖF, den tiden tycker jag vi ska gå :D

• SJosefine

Hej.

Vad kul! Filippa har varit jätteknepig idag, har vägrat äta ock skrikit hysteriskt. Hoppas hon är lugnare imorn :) Ses kl 14. Utanför är det = ute i friska luften eller menar ni utanför någon dörr?

• SJosefine

Hej hej...

Jag har haft fullt upp med skola nu denna veckan men kanske torsdag nästa vecka.. Är inte helt hundra, har inte min 'schema' i huvudet.. :P

• SJosefine

Hej hej!

Jag är kvar här. Har haft fullt upp bara + att jag inte känner för kristinebergs öf. Kanske kan ses på någon promenad eller solig plats någon dag?

• SJosefine

Yes det låter bra :) Någon som har energi till att komma på något bra?

• SJosefine

Jag träffar min mammagrupp på babyöppet norrby onsdag så jag kommer vara där :)

• SJosefine

Det är 0-1 år men om hon precis har fyllt borde det inte spela någon roll? Jag vet inte :) Vad tror du Sofi?

• SJosefine

Åhh vad roligt :)

Sofi- våra mammaträffar tog slut förra veckan så vi har bestämt att fortsätta träffas på onsdagar nästa gång på ÖF. Blir du inte kallad till en mammagrupp nu då?

• SJosefine

Men tjejer nu har jag varit där två veckor i rad men inte sett er, halllååå {#lang_emotions_laughing}

• SJosefine

Nästa vecka är inte vi där, då ska vi ut i naturen med mammagruppen :P Oj, men jag tycker VIlda ser väldigt sund ut.. Filippa vägde 8190 nu på sin 6månaderskontroll och var 67 lång.

Svar på tråden Mammor i Borås