Mammor i Borås
Nej torsdag har jag fattat det som... Eller?
Nej torsdag har jag fattat det som... Eller?
Jag måste tyvärr hoppa träffen. Har satans ont i ryggen plus att skruttan är inne i en liten gnällperiod, jobbig kombination att sitta ner då. Hör av er nästa gång ni tar träff.
Tror inte det blev något?
Hej hej. Förlåt att jag inte har närvarat här på ett tag. Hur var det idag? Ska ni ses snart igen, då kommer jag med :D
Okej, låt oss boka en ny träff. Min lilla tjej har inte så stor glädje av lekborgen, men lika lite av ett café så det spelar ju ingen roll :D Det är jag som ska ha roligt mer er nu medan hon är så liten. HAHA. Var det väldigt hög ljudnivå där?
Hej. Bor på tullen och går alltid till Norrby, dom har babyöppet onsdagar 9-12 men det är endast för barn under 1 år. Så då blir det ju kanske lite knepigt :P
Jag kan inte onsdag förmiddag, våran mammagrupp startar då.
Torsdag eftermiddag fungerar nog för mig. Vet dock inte vart det ligger, dit vi ska?
Ja lotta blir väl bra =) Men kan ingen av er möta upp mig utanför, kanske är hur många mammor där som helst, skulle vara kul om man lätt hittade er =) När tror ni det är minst barn på ÖF, den tiden tycker jag vi ska gå :D
Hej.
Vad kul! Filippa har varit jätteknepig idag, har vägrat äta ock skrikit hysteriskt. Hoppas hon är lugnare imorn :) Ses kl 14. Utanför är det = ute i friska luften eller menar ni utanför någon dörr?
Hej hej...
Jag har haft fullt upp med skola nu denna veckan men kanske torsdag nästa vecka.. Är inte helt hundra, har inte min 'schema' i huvudet.. :P
Hej hej!
Jag är kvar här. Har haft fullt upp bara + att jag inte känner för kristinebergs öf. Kanske kan ses på någon promenad eller solig plats någon dag?
Yes det låter bra :) Någon som har energi till att komma på något bra?
Jag träffar min mammagrupp på babyöppet norrby onsdag så jag kommer vara där :)
Det är 0-1 år men om hon precis har fyllt borde det inte spela någon roll? Jag vet inte :) Vad tror du Sofi?
Åhh vad roligt :)
Sofi- våra mammaträffar tog slut förra veckan så vi har bestämt att fortsätta träffas på onsdagar nästa gång på ÖF. Blir du inte kallad till en mammagrupp nu då?
Men tjejer nu har jag varit där två veckor i rad men inte sett er, halllååå
Nästa vecka är inte vi där, då ska vi ut i naturen med mammagruppen :P Oj, men jag tycker VIlda ser väldigt sund ut.. Filippa vägde 8190 nu på sin 6månaderskontroll och var 67 lång.