Mammor i Borås
Har förresten en flicka på 9 mån :)
Om jag får vara med så vill jag också fika :) men flyttar ju till borås 1:a mars så därefter funkar när som helst för mig. Flyttar till druvefors förresten :)
Jag kan presentera mig även om jag inte kan komma på den stundande träffen men träffas gärna gången efter det :)
Jag heter Lina är 25 år och norrlänning från början men har bott i göteborg i 4 år nu. Flyttade hit för att plugga journalistik men slutförde aldrig studierna pga utbrändhet. Sedan dess har jag bara jobbat och varit hemma då jag fick sparken när chefen fick reda på att jag vänta Vilda. Så har varit hemma länge nu då Vilda är snart 10 mån Anledningen till att vi flyttar till Borås är att min sambo Andy är därifrån och närheten till familj är skönt när man bildar familj. Ska bli spännande att flytta till en ny stad Vi håller för övrigt på att försöka få till ett syskon till Vilda
På fritiden gillar jag att gå på konserter, kolla tv serier och SHOPPA haha.
Roligt att det verkar bli ett gäng, och listan fylls på hoppas det blir mer än en träff så jag också kan lära känna lite folk i Borås. Det är inte lätt att vara ny i en främmande stad