• Rocktroll

Mammor i Borås

Pruttiluskan skrev 2010-03-11 19:36:36 följande:
    Tackar så jättemycket för en trevlig stund i dag! =) ...Nu får jag skynda mig att fixa iordning mig här... ;) hehe... Ha en trevlig kväll allihop, kikar in här i mån nån gång! =P Kramar
    Lycka till ikväll ^^

Tack alla för en trevlig träff :) jättekul att komma ut och träffa andra för en gångs skull :P
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • Rocktroll
    TessanTessan skrev 2010-03-18 08:18:25 följande:
    Hej, jag och Filippa hade gärna gått till ÖF idag men vi är förkylda båda två och feber =(  Vi kan nästa vecka, om vi är friska då, men det får vi hoppas!!
    Stackare :(

Jag och Vilda hade gärna kommit till ÖF idag men vi har ingen vagn :P sålde våran gamla och köpte en ny igår men en hjulspärr strula så gubben tog tillbaks den till affären idag. Hoppas den blir fixad FORT!
  • Rocktroll
    Pruttiluskan skrev 2010-03-23 19:03:42 följande:
    Melissa är sjuk.. antagligen pga sprutan hon tog för en vecka sedan... Men hoppas verkligen inte att de är magsjuka på g ännu en gång! =S ...Några dagar här nu som varit sopp blöja på morgonen, men inte under dagarna! ...Har inte gett henne laktos....
    Stackare :( jag har en gnällig Vilda här hemma. Misstänker att det kan vara tänderna som spökar iom att hon inte fått några än.
  • Rocktroll

Hej! nu har inte inte träffats på länge. Grattis till din lilla Love, finaste namnet jag försöker bearbeta min man att nästa barn ska heta det om det blir en pojke men han blånekar {#lang_emotions_yell} 

• Rocktroll
    HemmaHosSofi skrev 2010-04-18 19:07:37 följande:
    Tack Rocktroll! Här var det sambon som fick bearbeta mig Fast eftersom han föddes på alla--dag så gav jag med mig till slut, och nu ångar jag det såklart inte Inte en enda boråsare online här ikväll? Tänkte ta mig bort till öppna på norrby nästa (inte den som kommer nu) vecka. Någon som går där?
    Det undrar jag med för hade gärna sett hur det är där men känns lite jobbigt om man inte känner en kotte.
  • Rocktroll
    HemmaHosSofi skrev 2010-04-18 19:44:58 följande:
    Jag tycker det är mysigt där, lagom stort. Brukade gå dit ibland med dottern.Fast jag tycker nog att öppet kyrkis är snäppet bättre på byttorp.
    Låter bra :) när jag bodde i Göteborg gick vi alltid på något liknande det i norrby så man saknar den mys stämningen lite.

Söt din flicka var i poetry klänningen i  danskbildtråden förresten {#lang_emotions_heart}
  • Rocktroll
    HemmaHosSofi skrev 2010-04-18 20:12:07 följande:
    Ja det förstår jag. Vart bor ni nu?Tack Är lite av en sucker för dk kläder.
    {#lang_emotions_sealed} här använder vi mycket danska märken med, delvis för att det passar allra bäst på min smalis och är sååå snygga.

nu bor vi i/på (vet inte hur man säger {#lang_emotions_tongue_out}) druvefors så har hittils varit på kristineberg men tycker inte att det är så mysigt där...ganska opersonligt.
  • Rocktroll
    marie björkefjord skrev 2010-04-18 20:30:14 följande:
    Trevligt att det finns en tråd i borås :) jag har läst lite, jag känner typ ingen som har barn vore kul att umgås med lite andra mammor och barn. Jag följer gärna med till kristinebergs öppna förskola någon dag :) om man får.
    Välkommen! det finns en tråd men vi är inte så jätteaktiva :P finns några barn barn i din ålder med (kring 6 mån). Jag funderar på kristineberg i veckan kanske kan få ihop ett gäng om vi har tur {#lang_emotions_smile}
  • Rocktroll

marie: Vilda blir 1 år på söndag så inte såååå mycket äldre än din :) vi är några stycken som träffats någon gång men de flesta verkar ha fallit bort :P HemmaHosSofie: Bo vid sjön lät ju inte helt fel :) Jag har kanalutsikt räknas det? HAHA!

• Rocktroll

Ja jag är är alltid uppe tidigt men Vilda och sambon sover än {#lang_emotions_tongue_out} sjusovare! ska komma en elektriker när som helst så tyckte det var bättre om jag slapp springa upp i täcke eller morgonrock runt mig {#lang_emotions_sealed} ser ut att bli en toppendag!

Svar på tråden Mammor i Borås