Mammor i Borås
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Hej ni!
Vad roligt att läsa om er! Har en liten kille på 9 veckor, har även en tjej på 19 månader, vi är hemma alla tre, träffar gärna lite fler hemmamammor..=)
Även jag bor på Tullen...=)
Hej
En hemma mamma till här som gärna vill träffa andra mammor
Har 2 barn, en på snart 4 och en på snart 6mån.
Yngsta dottern har hjärtfel så vi ska förmodligen ner till Gbg för op nästa måndag...
Men när vi kommit hem igen kan vi träffa andra mammor/pappor och barn
Norrbys ÖF är bra, inte så stort och ganska lugnt. Kan tipsa om att göra hand och fotavtryck i gips där.
Jag har en blogg om någon vill läsa, adressen finns på min sida.
hej
Hejhej!
Bor också i Borås (nedanför Tullen ). Har en tjej som blir 2år den 19feb och hoppas dessutom få snusa bebis vilken dag som helst nu.
Har också varit en hel del på familjecentralen, men jag kan också varmt tipsa om byttorps öppet kyrkis. Jättemysigt där uppe!
Hej!
Vi bor också i Borås och är i desperat behov av umgänge!
Jag har en son på 6 månader som heter Edgar och hela vår lilla familj bor på Hedvigsborg :)
Det verkar ju som att vi är ett gäng.. kanske vore idé o boka in en dejt, eller vad tycker ni? Vi kan ju boka in en dejt om 2 veckor eller nåt så alla hinner vara inne o läsa i tid..=) Kanske den 23:e kl 10.00 på stan? Eller vart känner ni andra för att ses?