• Anonym (Vill ha tips)

Sex på offentliga platser

Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?

• Svar på tråden Sex på offentliga platser
  • Magnificent
    Anonym (men ööö) skrev 2010-07-28 22:07:43 följande:

Inte i en j-a hiss som öppnas inför en barnfamilj Förvånad och inte på Bauhaus (!) och inte på en middag! Bara riktigt pinsamt ju!

Blärk!

Fastnade lite för Förvånad. Ja, de där barnen vid hissen måste ju vara märkta för livet. Tänk att behöva se en kvinna, troligtvis halvt framåtlutad i hissen, med en man stående bakom henne, möjligen med händerna på hennes höfter. Det är ju verkligen Förvånad. Kan tänka mig vilken anstöt barnen tog, eftersom de säkert förstod direkt vad som hände och jag ser framför mig år av terapi för dessa barn. Helt ärligt, är det inte lite överdrivet att vara SÅ upprörd för detta? Jag tror inte barnen tog skada, om de ens hann uppfatta vad som pågick innan hissdörren gick igen. Moralpanik i all ära, men jag menar... Drar nu mot andra trådbreddgrader eftersom det känns som om vi inte kommer längre här. Dessutom vill jag mycket hellre läsa om fler utesexupplevelser och hoppas att folk inte tvekar att berätta nu. Jag kan säkert komma på någon mer gång för mig som kan dra igång tråden igen! Må gott alla!
  • Wild horses
    Magnificent skrev 2010-07-28 23:14:15 följande:
    Fastnade lite för Förvånad. Ja, de där barnen vid hissen måste ju vara märkta för livet. Tänk att behöva se en kvinna, troligtvis halvt framåtlutad i hissen, med en man stående bakom henne, möjligen med händerna på hennes höfter. Det är ju verkligen Förvånad. Kan tänka mig vilken anstöt barnen tog, eftersom de säkert förstod direkt vad som hände och jag ser framför mig år av terapi för dessa barn. Helt ärligt, är det inte lite överdrivet att vara SÅ upprörd för detta? Jag tror inte barnen tog skada, om de ens hann uppfatta vad som pågick innan hissdörren gick igen. Moralpanik i all ära, men jag menar... Drar nu mot andra trådbreddgrader eftersom det känns som om vi inte kommer längre här. Dessutom vill jag mycket hellre läsa om fler utesexupplevelser och hoppas att folk inte tvekar att berätta nu. Jag kan säkert komma på någon mer gång för mig som kan dra igång tråden igen! Må gott alla!
    Adios för nu, Magnificent och sov gott! Lämnar också tråden för nu, men lovar (också) återvända med nåt mer när jag inventerat lite till. Jag tror tråden håller för det.
  • Anonym (men ööö)
    Magnificent skrev 2010-07-28 23:02:43 följande:
    Först: White Rabbitt, I ADORE YOU!!!Hjärta

Sedan: tror inte heller att någon av alla dessa glada svenskar vid någon årstid gått ut för att äckla eller stöta någon när de lämnade hemmet den dagen. De blev helt enkelt övermannade av en känsla av lust och möjligtvis lite trots eller jävelskap och gjorde det de gjorde. Det är ju en chanstagning att försöka hinna med något i en hiss, bastu, Bauhaus, Pågatåg etc, men himmel vad rolig läsning jag tycker det är! Öppna människor som vågar berätta om sexuella tillkortakommanden och saker som hänt dem, utan att blinka. Sida efter sida! Det visar väl att det bland många i alla fall finns den här sortens vilande initiativ, som bara väntar på en gnista och då drar igång. Lovely! Inte heller jag har medvetet försökt äckla någon. Hur störande är det egentligen? Om något görs diskret t ex under en middag och ingen upptäcker det, vad är det omoraliskt äcklande i det? Om en hissdörr öppnas och där står en tjej med kjolen uppdragen och en kille bakom och stirrar öga mot öga mot en barnfamilj? Jag skrattade högt åt den grejen! Liksom den på Pågatåget. Hade jag, precis som någon annan skrev (Wild horses?) sett det hade jag bara garvat åt det. Vissa tar sig av sådana här saker, andra inte. Det får man acceptera och respektera och givetvis ska man inte göra något medvetet riktat för att äckla eller kränka sin omgivning, men det tror jag inte någon som skrivit i den här tråden har tänkt heller (om jag nu får göra mig till språkrör). Jag håller mig till det andra teamet, because that's where I belong. Flört
    Lite poänglöst att bilda team här kanske? Alla mot en eller vaddå? Rynkar på näsan

Jag tror heller inte att folk som sexar offentligt har som avsikt att stöta eller äckla. Men nu vet ni iallafall att alla inte tycker det är så kul alla gånger. Det kan vara bra att ha i åtanke. Precis som man sköter sina andra behov med hänsyn till sin omgivning.''
  • Anonym (men ööö)
    Wild horses skrev 2010-07-28 23:09:51 följande:
    Men då tycker jag att du ska vara lika konsekvent och tuff i biosalongen som du är här nu och säga till paret som håller på att sluta, eftersom det stör dig. Eller du är en sådan som bara irriterar dig och inte agerar? Hade jag blivit störd av något hade jag sagt till. Sedan kan jag, utifrån min s k metod, resa viss skepsis kring att en avsugning hörs särskilt mycket. Vidare med tanke på volymen i dagens biosalonger, som är nog för att ge folk permanenta hörselskador. Paret du pratar om måste ha varit exceptionella. Personligen kan jag säga att jag gått på bio för att jag varit intresserad av filmen. Att jag gör några minuters uppehåll pga att jag släppte in andra tankar än "Måste se filmen, måste se filmen!" betyder inte att jag är ointresserad av den. Jag råkade bara öppna upp för en annan känsla just då. Du verkar störa dig oerhört på detta och jag hoppas, som sagt, att du i fortsättningen tydligt säger ifrån om du blir äcklad eller känner dig kränkt över att bevittna något. Jag sa vidare i mitt inlägg inte att Du skulle lämna biosalongen, jag skrev att jag hade gjort det om jag tog så pass stor anstöt. Hellre det än att jag drunkat i moralisk indignation, om jag nu varit funtad på det sättet. Det var alltså bara ett illustrerande exempel på hur jag hade undvikit att bli äcklad och stött om jag hade sett något.
    Detta har inte hänt mig utan jag menade att det borde vara ljudet som gör att man upptäcker. Jag hade deffinitivt sagt ifrån. Jag hade sagt "men jag vill inte höra eller se när du suger av din kille så kan ni gå nån annanstans".
  • Wild horses
    Anonym (men ööö) skrev 2010-07-28 23:18:19 följande:
    Lite poänglöst att bilda team här kanske? Alla mot en eller vaddå? Rynkar på näsan

Jag tror heller inte att folk som sexar offentligt har som avsikt att stöta eller äckla. Men nu vet ni iallafall att alla inte tycker det är så kul alla gånger. Det kan vara bra att ha i åtanke. Precis som man sköter sina andra behov med hänsyn till sin omgivning.''
    Det var ingen medveten teambuilding från min sida (och ingen annans heller, tror jag). Men knappast konstigt om personer aktiva på denna tråd om utesex vill försvara eller förklara vad de gjorde. Självklart handlar det om att visa hänsyn och som jag sagt innan tror jag ingen här medvetet försökt stöta någon annan när de gjort vad de gjort.
  • Wild horses
    Anonym (men ööö) skrev 2010-07-28 23:22:23 följande:
    Detta har inte hänt mig utan jag menade att det borde vara ljudet som gör att man upptäcker. Jag hade deffinitivt sagt ifrån. Jag hade sagt "men jag vill inte höra eller se när du suger av din kille så kan ni gå nån annanstans".
    Bra! Även om jag är skeptisk angående ljudet. En avsugning är inte en särskild ljudlig företeelse och i en bio med sensurroundljud á la THX tror jag det krävs en stumfilm för att någon ska höra en avsugning. Förvisso en marginell anmärkning, men i alla fall.
  • Anonym (men ööö)
    Magnificent skrev 2010-07-28 23:14:15 följande:
    Okej så Förvånad betyder att man är "SÅ upprörd"? där ser man....
    Nej jag är inte "SÅ upprörd". och tror inte att barnen behöver gå i terapi. Och jag har ingen moralpanik heller. Jag tycker bara att det kan vara juste att ta hänsyn till sin omgivning innan man gär sig hän.
    Nu har jag sagt det och är det inte fler respons på mina inlägg så ska jag lämna tråden ifred. Have fun
  • Anonym

Någon borde samla alla dessa berättelser i bokform och ge ut dem. Som många redan sagt på sistone: rolig och inspirerande läsning! Har inte läst trådens samtliga inlägg, men i alla fall: tänkte börja med när jag (tjej) jobbade på Dressman och var den som upptäckte ett par som höll på i provrummet. Ett s k Oj!-moment, men jag log vänligt och fortsatte med andra kunder i affären (och fick samtidigt bita tungan av mig för att inte börja skratta). Vad ska man göra? Några grejor jag minns, samtliga i Kalmar: utesex i en busskur i Kalmar sent en vardagskväll och det var ganska öde. Tills sista bussen för kvällen plötsligt kom körande. Jag tror faktiskt vi hann skärpa till oss utan att upptäckas, men lämnade snabbt platsen (vi hade bara stannat där för att...), blivit smekt och upptänd av min kille bland avlägsna hyllor på Giraffens köpcenter, där vi gick väääldigt länge och tittade på servetter. Ingen såg. Tror jag. Såklart på bio som slutade med att jag fick samma look som Cameron Diaz i "Den där Mary"-filmen...hyggligt! Blev iakttagna av två tjejer i 40-års-åldern, som såg väldigt muntra ut (jag var 30 då, några år äldre nu). Någon har säkert redan skrivit om biltvätt, men jag vill bara tacka Statoil i Karlskrona för att deras biltvätt tog så lång tid Flört. Till sist på en märkligt utformad rastplats i vinkel strax utanför Rättvik, där jag och pojkvännen på den tiden kände oss helt ensamma och det var juli och vi Bara VILLE!!! Medan vi halvgömde oss bakom någon container och började bakifrån glömde vi allt annat omkring oss. Det fanns ju inte en människa på mils avstånd. När jag så småningom tittar upp och blicken klarnar ser jag vid ett annat rastbord, tvärsöver den märkliga vinkeln (och inte så lätt att direkt se), en annan kille och tjej i precis samma position som tittar på oss, som vi på dem med minen "Vem var först här egentligen?".  Det var både komiskt och mustiskt, vi här och de där, i precis samma position på samma rastplats. Måste vara något med Rättvik...hoppas jag inte stört någon med mina små minnen. Allt är ju egentligen väldigt oskuldsfullt och vaniljaktigt, visst?

• heart2mind

En vän på en myndighet som bl a sysslar med personers ekonomiproblem var en gång med på ett besök för att värdera delar av bohaget. De ringde på, men ingen öppnade. Knappast ovanligt. De ringde på nytt och hörde då en massa stönanden och ljud inifrån huset. Sedan hördes ett "Faaaeeen!!!" och dörren rycks upp av en spritt språngande naken man i 50-års-åldern med ölmage och håret på ända. "Kom in för fan, ni måste hjälpa mig, frun kommer inte ur gungan!". Ingen av de båda tjänstemännen fattade något, men följde efter mannen in i vardagsrummet där det i taket var fäst en sexgunga och där frun, en bit ovanför golvet, satt/halvlåg, lika naken som sin man och precis nästan lika svettig. Det var något med benet eller låret som oväntat spänt fast sig och hon kunde inte komma loss. Det krävdes att två av männen fick lyfta upp henne och den tredje mannen sedan lirka med öglor och spännen för att trixa loss henne. "Ja, gungan får ni inte ta!" sade mannen. Det gjorde man inte heller, utan resten av värderingen gick smärtfritt (och påklätt till). Långtifrån en utesexupplevelse, men kände att jag ändå ville sätta den här. Rock on!

• Anonym

Hade vart coolt att få bevittna /tjuvkolla på något nångång.
    Eller jag och min sambo gjorde det en gång på kanarieöarna, en tjej med minimal bikini började posera i en pool medans hennes kille fotade, det slutade lite hett...eller, dom fick väl avsluta tillslut, det kom barn...men det var kväll, mörkt, och vi satt och hade bra utsikt från vår balkong!
    men jag hoppas självklart att man slipper när man har alla barn med sej, bor i småstad så det är nog ingen risk...

Svar på tråden Sex på offentliga platser