Sex på offentliga platser
Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?
Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?
Hetsade upp min man, så vi fick köra av motorvägen vid en avtagsväg och rätt ner på närliggande samåkningsparkering. Efter lite sug och så öppnade vi bagageluckan till vår herrgårdsvagn, jag på alla fyra och han tog mig bakifrån. UNDERBART!!! Suset av alla förbipasserande bilar på motorvägen en bit bort kändes bara uppkåtande. Vi höll på ett tag och plötsligt sa han "Det är två killar som glor därborta". Jag kunde bara se en av dem, men han stod där och tryckte på sina shorts med bägge händer. Jag blev sådär "Oops! Vad gör vi nu?", men släppte sedan bara efter. Okej då. Glo. Efter ytterligare ett tag var vi klara och satte oss framme i bilen för att köra iväg. Mannen i shorts och ljusblå skjorta med bulan i shortsen kom emot vår bil, men gjorde bara en hälsning med handen och vi körde iväg. Kjolen sabbad och nedkladdad när vi slutligen kom hem, men det var värt det! Han 40, jag 35 men still going strong!
Norra Öland, sandstrand, sommar. Jag satt en liten bit ut i vattnet och tjejjen gränsle över mig med vatten till lite över midjan. Vi kysstes lite medan vi höll koll på barnen som lekte i strandkanten. När jag blev styv så drog jag mina badbyxor åt sidan och hon sin baddräkt och gled ner på mig. Där satt vi och hon rörde sig lite fram och tillbaka, roterade med underlivet och kramade med f*ttan.
Jag sträckte ner en hand och gned hennes klitoris och när hennes orgasm kom och kramade mig så kunde jag inte hålla mig utan tryckte ner henne på mig så långt det gick och sprutade henne full.
Just då ropade en av sönerna och hon gled av mig för att jag skulle kunna åla mig bort dit och bygga sandslott, hon kunde inte prata eller röra sig på en stund. Hon blev väldigt upphetsad av att det var folk i vattnet bara några meter bort och det var hon fortfarande på kvällen i vår husvagn vilket gav oss en skön kväll
Det jag inte har hittat ännu,
Jag runkade av min pojkvän i en polisbil som skulle köra hem oss efter att hans kompis skulle busa och tog hans bilnycklar till hans nya bil och körde den i diket (bilen gàr inte att laga och försäkringen betalar inte ett öre för den nya Audin).
Annars det vanliga, toalett pà discotek, bilen, oralsex pà pojkvännen när han körde pà motorvägen. Hemma hos vänner o dv rum. Pà semestern med 12 peroner i samma rum;; osv
Blev avsugen på motorvägen, när en polisbil körde förbi. Men de såg/sa inget.
Gillar annars utesex. Trivs på nakenbad. Där har det hänt lite kul ju.
Hade sex med en arbetskamrat en gång, på en annan kollegas skrivbord, så det sprack på mitten, ujuj.
Gärna ute på fält.
I mörkret på en buss, på en personalresa. Vi smekte varandra till orgasm.
Jag gillar utesex, och gärna se andra med. finns det några bra kända ställen?
Bil (ståendes på parkering, skog mm), skog, allmän väg lutad mot bil, sjö, strand precis vid en rätt trafikerad väg, bredvid en kyrka, ja, minns inte ens alla platser men vad jag vet har jag och partnern aldrig blivit påkommen.
Men det vet man ju inte helt och hållet :P
Bilkö:)
En gång minns jag tydligt, en tjej sög av mig i bilen på en stor parkering med många bilar när en entredörr öppnades en bit bort och det vällde ut pensionärer som skulle till sina bilar, hon visste inte om det och jag bara blundade Nån såg oss garanterat.
Hon och jag gjorde det ofta på udda platser.