• Anonym (Vill ha tips)

Sex på offentliga platser

Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?

• Svar på tråden Sex på offentliga platser
  • Anonym (sexy)

På dåvarande sambons väninnas bröllopsfest också bakifrån mot ett träd alldeles intill en gångväg i trädgården det var mörkt men vi var tvungna att stanna upp varge gång det passerade någon för vi stod bara två meter ifrån gångvägen .
    Det var otroligt upphetsande att stå helt tyst och höra andra gäster gå förbi och samtidigt som man hade kuken i tjejens fitta.

• Ragge1972

Suger av killar ganska ofta på offentliga toaletter. Har aldrig blivit påkommen dock. Senaste avsugningen gjordes på kronans modehus i Karlskrona (kundtoaletten)

• Anonym (Bi kille)
    Ragge1972 skrev 2024-12-06 12:11:57 följande:

Suger av killar ganska ofta på offentliga toaletter. Har aldrig blivit påkommen dock. Senaste avsugningen gjordes på kronans modehus i Karlskrona (kundtoaletten)

Aldrig förstått tjusningen till att dra in på typ Ikeas toalett eller nått annat sånt ställe. Hade aldrig kunnat slappna av nog att komma. 
  • Anonym (Lesbisk)

Slickat och blivit slickad i skogen. Pirrigt och skönt. 😊

• Anonym (Fs)

Har knullat flera gg utomhus,,men mitt mest udda offentliga knull var på
    -centralen, nere vid blålinjen finns en 150m långt rullband, tjejen hade mycket kort kjol, lyfte på den petade trosorna åt sidan o tryckte in kuken, samtidigt kom kompisen lasse på andra rullbandet på väg ner ,,vi vinkade lite till varsndra,,,,

• Anonym (Bi kille)
    Anonym (Lesbisk) skrev 2024-12-07 23:26:02 följande:

Slickat och blivit slickad i skogen. Pirrigt och skönt. 😊

Spontant känns det som lesbiskt sex är smått otympligt o lite bökigt att lyckas med. 
  • Alice1982

Här är några min man knullat mig på nyligen.

Hissen
    Trapphuset
    På motorhuven 
    Restaurangtoa efter middag 
    Stående doggy på tom väg
    Flera ställen Hagaparken
    golfbana

• Anonym (VeMa)
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen. Jag kom varenda gång. 
  • Anonym (Joho)

Vid vandringsled i västra Göteborg med familjer på leden. Tog frun bakifrån.
    Klippor
    Bil

Svar på tråden Sex på offentliga platser